یک دانش‌آموز اهل رودهن:

دغدغه همیشه معلمان، یادگیری بیشتر، بهتر دانش‌آموزان است/فیلم

رودهن (پانا) - دانش‌آموز مدرسه حضرت زهرا(س) رودهن، معلمان را شایسته تقدیر و سپاس بیکران معرفی کرد و گفت آنان‌‌همیشه و‌ با هرشرایطی دغدغه مستمر و همیشگی‌شان، یادگیری بیشتر، بهتر و کامل‌تر دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۷۶۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دغدغه همیشه معلمان، یادگیری بیشتر، بهتر دانش‌آموزان است/فیلم

زهرا محمدی چری گل، دانش‌آموز مدرسه حضرت زهرا(س) رودهن، در گفت وگو با پانا درباره معلم خود ‌می‌گوید: «معلم من خیلی مهربان و خوش اخلاق است. وقتی در کلاس درس می‌دهد خیلی باحوصله و‌ دقت این کار را انجام می‌دهد، به نظر من این یک هنر است که همه معلمان دارند چون وقت و حوصله ای که آنان برای یادگیری دانش‌آموزان بدون کوچک‌ترین اخم و نارضایتی انجام می دهند، از هیچ‌کسی برنمی‌آید. بارها و بارها مطالب را تکرار می‌کنند که مسلما اگر فرد دیگری غیر از معلم بود عصبی و‌ دلزده می‌شد و شاید حتی بداخلاقی هم می‌کرد.»

وی اظهار می‌کند:« من شنیدم حقوق معلمان کم است و به اندازه زحمتی که می‌کشند نیست. من تخصصی در این زمینه‌ها ندارم اما می‌دانم درس یاددادن و تفهیم مطالب به تعدادی دانش‌آموز با ویژگی‌ها و‌ توانایی‌های مختلف کار بسیار سخت و زمان بری است که قطعا فرسایش روحی و روانی برای معلم به همراه دارد. اما با همه این مسائل هیچ وقت معلمی را نمی‌توان پیدا کرد که از آموزش به بچه‌ها ناراضی باشد و‌ غصه یادگیری آنان را نخورد‌ و نگران نباشد.»

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار