مدیر آموزش و پرورش منطقه دو بهارستان:

فداکاری جامعه فرهنگیان موجب رشد نسل آینده است

بهارستان‌دو (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه دو بهارستان هر معلم را فداکاری دانست که عشق او به شغلش دلیل رشد و یادگیری دانش‌‌آموزان و نسل آینده جامعه می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۵۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
فداکاری  جامعه فرهنگیان  موجب رشد نسل آینده است

احمد اسدپور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در دبیرستان دخترانه حکمت منطقه اظهار کرد: تنها شغلی که ثمره وجودی فرد در آن هزینه می‌شود و همچون شمع می‌سوزد، معلمی است و با تاکید می‌توان گفت عشق معلم‌ها موجب شده که اعصاب و روان خویش و جسم، روح و سلامتی‌شان را هزینه دانش‌آموزان کنند تا نسل آینده این آب و خاک به رتبه‌های تعالی برسند.

وی با اشاره به آموزش مجازی در چند ماه گذشته گفت: در دوران کرونا و بستر فضای شاد مشقت معلمان صدچندان شد و با وجود تولید محتوا توسط کادر آموزشی مدارس باز هم افت تحصیلی شدید برای دانش‌آموزان به وجود آمد. شکاف شدیدی که میان تربیت و اخلاق دانش‌آموزان در زمان کرونا تا بستر حضوری بوجود آمده موجب گله‌مندی دبیران شده که قابل قبول است و دانش‌آموزان از اجتماع دور شده‌اند. نبودن حداقل‌ها سبب کاهش رشد تحصیلی چه به صورت مجازی و چه به شکل حضوری می‌شود که با مدیریت خوب دبیران از این فاجعه تا حدودی جلوگیری شد.

اسدپور تصریح کرد: سال‌روز شهادت شهید عرصه علم و اندیشه، استاد آیت‌الله مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت معلم، فرصت مغتنمی است تا راستی، درستی، اخلاق، پاکدستی، خردورزی، دیانت و آزاداندیشی معلمان، این فرهیختگان مهجور عرصه خطیر تعلیم و تربیت پاس داشته شود. معلمین و اساتید گرانقدری که با صبر و تعهد در برهه‌های سخت به ویژه در دوران شیوع ویروس‌کرونا، با تعهد و عشق، به امر آموزش و هدایت دانش‌آموزان و دانشجویان اهتمام ورزیده و با جریان پویای آموزش، آرامش خانواده‌ها و جامعه را حفظ کردند.»

دانش‌آموز خبرنگار: فائزه حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار