مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ:

شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور آن‌ها در زندگی ما حس شود

کرج (پانا) - در دیداری که مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ و معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با خانواده شهید فرهنگی رضا‌نژاد فلاح داشت عنوان کرد شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور و تجلی آن‌ها در زندگی حس شود.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور آن‌ها در زندگی ما حس شود

در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ به همراه معاون آموزش ابتدایی شهرستان، مدیر آموزشگاه برادران شهید نژاد فلاح و دانش آموزان این آموزشگاه با حضور در منزل شهید فرهنگی رضا نژاد فلاح با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند.

صمد پور روستا مدیریت آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ در این دیدار ضمن گفتگو با اعضای خانواده این شهید از جمله همسر و فرزند گرانقدر ایشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب بوِیژه شهدای شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ به تجلیل از مقام شامخ شهدای عرصه دفاع مقدس پرداخت وگفت: نحوه زندگی هر انسان نشانه مرده و یا زنده بودن اوست، از این لحاظ می توانیم ببینیم چگونه شهید زنده است. پس هر چه به شهدا در اندیشه و عمل نزدیکتر باشیم، زنده ایم.

وی دیدار با خانواده های شهدا را از بزرگترین افتخارات در نظام و بخصوص آموزش و پرورش برشمرد و افزود: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور و تجلی آنها در زندگی ما حس شود بنابراین همه باید ادامه دهنده راه و منش و حافظ آرمان های این عزیزان در راستای حفظ و کیان از ارزش های دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم‌.

مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ، خانواده شهید رضا نژاد فلاح، این شهید والا مقام را از مربیان همیشه همراه با نظام و ولایت دانست وگفت: این شهید عزیز همیشه به پیروی از حضرت امام در مدارس تاکید داشته اند و با توصیه های خویش مبنی بردفاع بی چون و چرا از کیان و سرزمین و حفظ حجاب و عفاف مسیر روشن ذلت ناپذیری را برای ما یاد آوری نموده اند.

پور روستا در پایان سخنان خود بیان کرد: عزت و سربلندی ما از برکت خون شهدای عزیز است و ما باید با عمل به وصیت نامه های شهدای گرانقدرمان از جمله تعهد به کار و اخلاص در عمل و پیروی از ولایت با تمام توان در مسیر آنان حرکت کنیم.

همچنین در ادامه این دیدار همسر و فرزندان این شهید والامقام که هر دو نیز در کسوت معلمی در آموزش و پرورش به فعالیت مشغول هستند با تقدیر و تشکر از معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز و سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ و همراهان با بیان خاطراتی از این شهید گرانقدر برحرکت در مسیر شهدا تاکید کردند و برای مسئولین کشور و از جمله مدیران و مسئولین بزرگترین نهاد آموزشی و پرورشی کشوردر تعلیم و تربیت صحیح آینده سازان ایران عزیزاسلامی آرزوی موفقیت کردند.

در پایان این دیدار با تقدیم هدیه و لوح سپاس از این خانواده فرهنگی شهید تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار