ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور چالوس‌

تهران (پانا) - مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور اعلام کرد که تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور چالوس‌

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در مسیر جنوب به شمال حدفاصل درده تا گرماب، محدوده‌های نسا، گچسر، حدفاصل پیچ سرهنگ تا سیاه بیشه و ولی آباد تا هزارچم سنگین است.

همچنین براساس اعلام این مرکز ترافیک در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۹ تا تونل شماره ۱۲، تونل شماره ۱۵ تا تونل شماره ۱۶ و تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر، در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا، حدفاصل پلور تا وانا و محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو، در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل گیلاوند تا دماوند و محدوده پل سفید و در آزادراه قزوین - رشت محدوده عوارضی قزوین و حدفاصل منجیل تا رودبار سنگین است.

همچنین محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محور هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

براساس اعلام این مرکز در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت ترافیک سنگین است.

همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار