برپایی نمایشگاه هفته معلم در دبستان حاج یدالله کیانی شهرکرد 

شهرکرد (پانا) - بمناسبت فرا رسیدن روز معلم، دانش‌آموزان دبستان دخترانه حاج یدالله کیانی شهرکرد نمایشگاه بزرگی با عنوان جلوه‌های جذاب و بی‌نظیر معلمی بر پا کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه هفته معلم در دبستان حاج یدالله کیانی شهرکرد 

مدیر دبستان حاج یدالله کیانی شهرکرد هدف از برگزاری این نمایشگاه بزرگ و منحصر به فرد را پاسداشت مقام شامخ معلم بعنوان حماسه آفرینان عرصه علم و فرهنگ، آشنایی دانش آموزان با ارزش های والای انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه دینی با رویکرد حجاب و عفاف، فراگیری آموزه های دینی با استفاده از جلوه های ویژه عنوان کرد.

طیبه خرسندی افزود: در این نمایشگاه برنامه های متنوعی به مرحله نمایش و اجرا گذاشته شد که با جرأت می توان گفت به نوبه خود بی نظیر است.

وی افزود: اجرای نمایش بصورت زنده توسط دانش آموزان برگرفته از کتاب «داستان راستان» شهید مطهری، برگزاری میزگرد دانش آموزی با موضوع روز معلم، اجرای مسابقه مکتوب تحت عنوان درد و دل با شهید مطهری، نمایش کتاب و آثار شهید مطهری، نقاشی یک خط از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید مطهری، ترسیم و رنگ آمیزی چهره ی شهید مطهری، نوشتن دلنوشته، نمایش عکس شهدای گرانقدر معلم، خاطره گویی معلمان از اولین روز معلمی برای دانش آموزان از جمله برنامه هایی بود که در این نمایشگاه اجرا شد.

دانش آموز خبرنگار: زهرا جیحون تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار