حضور صالحی امیری در نشست تعیین‌کننده OCA برای بازی‌های آسیایی

تهران (پانا) - هفتاد و هفتمین اجلاس شورای المپیک آسیا در شرایطی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک ایران برگزار می‌شود که تصمیم‌گیری برای بازی‌های آسیایی یکی از مهمترین محورهای آن است.

کد مطلب: ۱۲۷۵۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور صالحی امیری در نشست تعیین‌کننده OCA برای بازی‌های آسیایی

اجلاس سالیانه شورای المپیک آسیا (OCA) در سال جاری میلادی با حضور اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی این شورا و نمایندگان کشورهای عضو به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود.

به همین منظور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که سه سال پیش در اجلاس بانکوک به عنوان عضو هیات اجرایی OCA انتخاب شد چهارشنبه عازم ازبکستان می شود تا در این اجلاس شرکت داشته باشد.

تصمیم گیری در مورد بازی های آسیایی یکی از محورهای مهم در هفتاد هفتمین اجلاس شورای المپیک آسیاست.

قرار است نوزدهمین دوره بازی های آسیایی طی روزهای ۱۹ شهریورماه تا ۳ مهرماه سال آینده به میزبانی هانگژو چین برگزار شود این در حالی است که اخیرا صحبت هایی مبنی لغو احتمالی بازی ها و تعویق یک ماهه آن مطرح شده است.

شیوع دوباره کرونا در چین و محدودیت هایی که اخیرا در برخی شهرهای این کشور از جمله شانگهای اعمال شده دلیل مطرح شدن صحبت های احتمالی در مورد لغو و تعویق بازی های آسیایی است، احتمالی که در اجلاس پیش رو در مورد آن بحث و بررسی خواهد شد تا تکلیف این دوره بازی های آسیایی و برگزاری سر وقت یا با تاخیر آن مشخص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار