کسب بالاترین رتبه توسط فرهنگیان شهرستان قدس در جشنواره تجارب برتر تربیتی

شهر قدس ( پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس از کسب رتبه برتر فرهنگیان شهرستان قدس در دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی را در بین شهرستان های استان تهران،خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب  بالاترین رتبه توسط فرهنگیان شهرستان قدس در جشنواره تجارب برتر تربیتی

مهدی چیوایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس در تشریح این خبر گفت:شنواره تجارب برتر تربیتی و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی هر ساله با هدف دستیابی به تجربه‌های زیستی و مستند سازی اندوخته‌های تربیتی معاونان و مربیان پرورشی ، مشاوران ، معلمان ،و مدیران مدارس که امسال همکاران بازنشسته نیز می‌توانستند در آن شرکت نمایند، برگزار می‌شود.

او افزود: ثبت کاربست و الگوسازی تجربه‌های موفق در جهت ارتقای کیفیت و خدمات تربیتی، مشاوره‌ای و پیشگیرانه به دانش‌آموزان برگزار می شود .

او بیان کرد: شهرستان قدس با کسب ۴ عنوان بالاترین تعداد رتبه را در دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی را دربین شهرستان‌های استان تهران را از آن خود کرد .

او در پایان اظهار کرد: ازبین همکاران فرهنگی حسین سرآبانی و خدیجه ماهری موفق به کسب رتبه اول، مینا رستاخیز رتبه دوم و صغری باقر پور رتبه سوم را کسب کردند.

خبرنگار: فرخ عبدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار