مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

مدیران مدارس، تعامل سازنده‌ای با مبلغین طرح امین دارند

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در جلسه تقدیر از مبلغین طرح امین ضمن قدردانی از زحمات روحانیون برتعامل سازنده‌ مدیران مدارس با مبلغین این طرح تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس، تعامل سازنده‌ای با مبلغین طرح امین دارند

یعقوب ایمانی به ساحات تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره و اظهار کرد: از ۱۳۲ماده سند تحول بنیادین ۶۵ ماده اختصاص به حوزه تربیتی، فرهنگی، تبلیغی و پرورشی دارد که مبلغین طرح امین با همکاری مدیران و مربیان دستگاه تعلیم و تربیت درصدد تحقق اهداف متعالی این سند هستند.

وی خطاب به مدیران مدارس گفت: تعامل خوب و سازنده ای با مبلغین طرح امین و روشنا داشته باشید چرا که مبلغین مدارس دارای ظرفیت‌های خوبی در اجرا و به نتیجه رساندن طرح های تربیتی و پرورشی در مدارس هستند.

ایمانی در ادامه بیان کرد: ایجاد ارتباط دوستانه بین دانش آموزان و مبلغین طرح امین اولین قدم فعالیت‌های این طرح است و مبلغ طرح امین به همراه معاون یا مربی پرورشی در مدرسه می تواند دانش آموزان را به سوی آموزه های دینی سوق دهد، آنچه که متاسفانه در این دو سال اخیر به خاطر شرایط بیماری کرونا از آن فاصله گرفته شده است. مبلغ طرح امین می تواند نقش تاثیرگذاری در آینده دانش آموزان داشته باشد و با جذب و ایجاد ارتباط دوستانه، هدف اصلی سند تحول که همان حمایت طیبه است را محقق کند.

در پایان این جلسه از روحانیون امین تقدیر به عمل آمد و هر کدام از روحانیون، پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص طرح امین و همچنین برنامه‌ها و طرح های جدید تربیتی و پرورشی مدارس ارائه کردند.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار