با همراهی پرشور دانش‌آموزان صورت گرفت:

حضور باشکوه مردم استان ایلام در راهپیمایی روز قدس

ایلام (پانا) - امروز و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم میهن دوست و همیشه در صحنه استان ایلام به آرمان‌های انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در راهپیمایی  روز جهانی قدس حضوری پررنگ خود را به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور باشکوه مردم استان ایلام در راهپیمایی روز قدس

در این راهپیمایی که با حضور و استقبال شایسته مسئولان، سازمان ها و ارگان های مختلف همراه بود، حماسه ای دیگر در تاریخ ایلام رقم خورد.

علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام و مجتبی کریمیان سرپرست سازمان دانش آموزی استان بر لزوم حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید کرده بودند.

علی درویشی گفت: هدف اصلی حضور در راهپیمایی روز قدس این است که ندای مظلوم را بشنویم و به گفته رهبر که روز قدس را در جهان طنین انداز کردند لیبک گفته و با حضور پرشور و شعور خود حماسه آفرین باشیم.

وی افزود: وظیفه ما به عنوان یک مسلمان این است که از مردم مظلوم فلسطین که زیر سلطه استکبار جهانی و در نوک پیکان مقابله با صهیونیسم قرار گرفته اند، حمایت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با مهم دانستن و الزام حضور همیشگی خود و فرهنگیان به همراه دانش آموزان در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: از فرهنگیان و دانش آموزان عزیز به عنوان یک برادر و عضوی از مجموعه، می خواهم که ندای مظلوم را بشنوند و به رهنمون رهبری مبنی بر حضور در چنین مراسمات و گردهمایی های مهم و اثرگذاری لبیک گویند چرا که حضور دانش آموزان و فرهنگیان به استحکام اجتماعی و سیاسی و حتی نظامی کمک می کند.

در این مراسم همچنین مجتبی کریمیان سرپرست سازمان دانش آموزی استان ایلام با تأیید سخنان مدیر کل آموزش و پرورش گفت: شرکت در روز قدس بر هر فرد مسلمانی واجب است، چرا که قدس قبله اول مسلمین بوده است.

وی با این توضیح، به حضور پرشور دانش آموزان در راهپیمایی اشاره کرد و افزود: خدا را شکر که دانش آموزان پیشتاز همچون همیشه حضور گسترده و پررنگی دارند.

کریمیان ادامه داد: دانش آموزان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس به دشمنان فهماندند که در برابر ظلم و ظالم سکوت نمی‌کنند و با حضور خود استکبار جهانی را مردود و شکست خورده اعلام کردند.

دانش آموزان خبرنگار: نوشین شکروندی و پریسا پور ابراهیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار