مخبر: امروز هیچ کشوری از قدرت پوشالی اسرائیلی‌ها واهمه ندارد

حزب الله به تنهایی رژیم صهیونیستی را به ذلت کشانده است

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی پرشور روز قدس شرکت کرد و به خیل جمعیت راهپیمایان روزه‌دار تهرانی پیوست.

کد مطلب: ۱۲۷۴۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مخبر: امروز هیچ کشوری از قدرت پوشالی اسرائیلی‌ها واهمه ندارد

محمد مخبر همچنین در حاشیه راهپیمایی در گفتگو با خبرنگاران، جهانی‌شدن روز قدس را از ابتکارات امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: با جهانی‌شدن روز قدس مبارزان مظلوم فلسطینی پشتوانه بزرگی پیدا کردند.

وی افزود: چهل سال پیش قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی تبدیل به نماد قدرت شده بود و کل کشورهای عربی از پس آن بر نمی آمدند، ولی امروز به پشتوانه مبارزه مردم فلسطین و جهانی شدن روز قدس، ورق برگشته و حزب الله به تنهایی این رژیم را به ذلت کشانده است و امروز هیچ کشوری از قدرت پوشالی اسرائیلی ها واهمه ندارد.

مخبر ادامه داد: این ابتکار امام راحل بود که هم جهت مبارزه، هم محتوا و هم شکل مبارزه را کاملا تغییر داد و آن را جهانی کرد و امروز قدس از اهمیت ویژه ای برای مردم برخوردار است.

معاون اول رئیس‌جمهور‌ی در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کردید که راهپیمایی اینقدر پرشور باشد، گفت: اطمینان دارم مردم هرسال باشور بیشتری در هر شرایطی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند چرا که آرمان قدس برای مردم بسیار مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار