حضور وزیر بهداشت در راهپیمایی روز قدس

تهران (پانا) - وزیربهداشت به همراه خانواده و مدیران نیروی انتظامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند .

کد مطلب: ۱۲۷۴۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور وزیر بهداشت در راهپیمایی روز قدس

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت در راهپیمایی روز قدس به همراه خانواده‌اش شرکت کرد.

همچنین سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور که در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود به خبرنگاران گفت: قدس برای همه است و حتما آزاد می شود.

وی ادامه داد: این ساعت شنی که همه امت مسلمان به آن نگاه می کنند هر روز با سرعت بیشتر فرو می ریزد و حتما این راهپیمایی ها یک روز در قدس خواهد بود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور درباره نمایش موشک ها در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: نماد حزب الله ایمان آن است. حضور مردم در این روز جمعه ماه مبارک رمضان قدرت حزب الله این است و این موشک ها هم گوشه ای از نماد وحدت اسلامی است.

در این راهپیمایی سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا نیز گفت: همانطور که می دانید قبله اول مسلمین ما سالیان سال هست که در تحت محاصره و اسارت بدترین آدم های کره زمین است و مردم فلسطین هم در سختترین شرایط ولی با انگیزه الهی بالا از قدس شریف دفاع می کنند.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که همه مردم باید در صحنه حضور داشته باشند و برای دفاع از فلسطین فریاد بزنند. پیامبر فرمودند اگر کسی در گوشه ای مورد ظلم و ستم قرار بگیرد و از مسلمین کمک بخواهد ومسلمانان به داد او نرسند مسلمان نیستند.

جانشین معاون همانگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: لذا ما خوشحالیم که امروز این نصیب ما شده که در راهپیمایی حضور پیدا می کنیم و می ایستیم و از فلسطین مجروح حمایت می کنیم تا انشالله سرزمین فلسطین به مردمان اصلی خود برسد و قدس شریف آزاد شود.

سردار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا هم در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: طبیعی است که اگر شما دو جبهه را در نظر بگیرید که یکی از آن‌ها جبهه حق و دیگری جبهه باطل باشد؛ همواره این تقابل میان حق و باطل بخشی در چشم‌ها است و آن قسمت در چشم‌ها بخشی جمعیت و نگاه به جمعیت است.

وی ادامه داد: وقتی همه تلاش‌ها بر این است که جبهه حق را جبهه ضعیفی جلوه دهد یکی از کارها جبهه جمعیت است. نکته بعد هم این است که در خاطر همه بماند موضوع فلسطین برای مردم موضوع مهمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار