رئیس کل دادگستری استان تهران:

پیروزی فلسطین و قدس نزدیک است

امروز همه مردم و همه مسلمانان به وظیفه دینی خود عمل کردند

تهران (پانا) - رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت پیروزی فلسطین و قدس نزدیک است و سرزمین غصب شده به دست خودشان سپرده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی فلسطین و قدس نزدیک است

علی القاصی مهر با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ابتدا باید درود بفرستیم بر روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که بنیانگذار و سازماندهی کننده این روز الهی و روز مهم در تاریخ اسلام بودند.

وی تاکید کرد: حضور امروز مردم در صحنه راهپیمایی روز قدس بیانگر این است که مردم دینی و مردم انقلابی و مسلمان ایران اسلامی همگام با همه مسلمانان در سراسر جهان در مقابل ظلم و ستم رژیم غاصب و قدرت‌های استکباری به پا خاستند و اعلام کردند که این رژیم غاصب و ستمگر باید از خانه و کاشانه مردم فلسطین رانده شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: امروز همه مردم و همه مسلمانان به وظیفه دینی خود عمل کردند چراکه خدای متعال در آیه ۷۵ قرآن کریم - سوره نسا- می‌فرماید:« وما لکم لا تقاتلون فی سبیل اللَّه و الْمستضعفین» - در هر جایی از کره خاکی اگر مستضعفی وجود داشت، شما وظیفه دارید که به پا خیزید و از آن فرد مستضعف دفاع کنید- بنابراین امروز بر اساس این بیان ما شاهد جهاد مردم در خیابان‌ها و سراسر جهان اسلام هستیم. بر همین اساس اگر مسلمانان با اتحاد و همدلی بیشتر در این وظیفه دینی و در این حکم و جهاد فی سبیل الله گام بردارند، شکی نداریم که ریشه ظلم و ستم از سرزمین مسلمانان فلسطین کنده خواهد. شک نداریم که پیروزی فلسطین و قدس نزدیک است و سرزمین غصب شده به دست خودشان سپرده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار