مدیر کل آموزش و‌پرورش خراسان‌شمالی در جلسه شورای معاونین صدا و سیما:

تمام تلاش ما تجلیل شایسته از معلمین عزیز در هفته معلم است

بجنورد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در جلسه شورای معاونین صدا و‌سیما و‌ آموزش و‌پروش به تشریح برنامه های اداره کل در هفته معلم پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۷۴۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تمام تلاش ما تجلیل شایسته از معلمین عزیز در هفته معلم است

ابوالقاسم اکبری ضمن تشکر از همکاری های پرسنل صدا و‌سیما با آموزش و‌ پرورش و همدلی ایجاد شده بین دو ارگان گفت: در مدت ۸۸ روزه ای که مسئولیت مدیر کلی را پذیرفته ام خدارا شاکرم که با همکاری های تنگاتنگی که میان صدا و سیما و آموزش و پرورش ایجاد شده و آگاهی رسانی هایی کامل و حضور در برنامه های مختلف موجب برداشتن گام های بهتری در تربیت دانش آموزان بر فراز انقلاب اسلامی شده است.
اکبری تصریح کرد:رسالت آموزش و‌پرورش با توجه به آنکه رسالت انبیا و‌ اوصیا الهی است از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آموزش و‌پرورش یک نهاد بزرگ و عظیم است که حدود ۵۰ درصد پرسنل کارمندان استان را در خود جای داده است و قابل ذکر است در سطح استان با وجود ۲۰۳۸ آموزشگاه، ۷۲۰پست اداری، حجم بالای کار در آموزش و‌پرورش کاملا مشخص و مشهود است.
اکبری افزود: سند تحول بنیادین که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است، خط قرمز و‌ چراغ راه ما در آموزش و‌پرورش است و قطار حرکت آموزش و‌پرورش در این مسیر حرکت خواهد کرد و امیدواریم با برنامه ریزی های منسجم بتوانیم گام های موثری را در اجرایی کردن سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب برداریم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: باتوجه به نزدیکی هفته معلم انتظار داریم تکریم معلمین توسط استاندار در روز شورای اداری که روز شنبه در محل سالن کنفرانس استانداری برگزار خواهد شد به تمامی ارگان‌های دولتی و خصوصی ابلاغ شود.
اکبری همچنین گفت: زنگ سپاس معلم در روز یک شنبه در هنرستان امام خمینی انشاالله ساعت ۸نواخته خواهد شد که انشاالله با حضور مدیران کل در این مراسم و حضور در یک مدرسه طی هفته معلم از معلمین عزیز تجلیل و قدردانی شود.
وی افزود:در روز دوازدهم‌اردیبهشت با حضور در مراسم نماز عید فطر در شهرستان مانه و‌سملقان و‌سخنرانی مدیر کل مراسم هفته معلم به صورت رسمی آغاز خواهد شد.
اکبری همچنین گفت: انشاالله با آماده سازی کلیپ های قدردانی که توسط استاندار،نماینده ولی فقیه در استان و سایر مدیران کل انجام شده است در بستر شاد از زحمات معلمین هم قدردانی خواهد شد.
اکبری در ادامه به تشریح برنامه های در نظر گرفته شده در هفته معلم پرداخت و اظهار امیدواری کرد با تلاش همه عزیزان به نحو‌ شایسته ای از خدمات معلمین تجلیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار