دعوت رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، بر اهمیت حضور گسترده ی فرهنگیان خصوصا دانش آموزان در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دعوت رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی استان، در این پیام سید نظام مرادی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، میعاد مقدسی است میان مسلمانان جهان تا یک بار دیگر در صفوف به هم پیوسته کنار هم قرار بگیرند و ندای حریت سر بدهند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی تبدیل به فرصت اندیشمندانه ای شد برای همدلی مستحکم تر مسلمانان در دنیا تا از هر گوشه این کره خاکی، پیام آزادگی طنین افکن شود. روزی که استکبار در هم می شکند و مسلمانان با کنار گذاشتن تفاوت های نژاد و ملیت و فرهنگ، در روز قدس، وحدت آمیز و غیورمندانه، به پا خواهند خواست و پیام روشن مقاومت فلسطین را یک صدا فریاد می زنند تا مرهمی باشیم بر آلام دردمندان مظلوم تاریخ. اهمیت روز قدس و لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌تواند نقشه راه مسلمانان در مسیر یاری رساندن به ساکنان واقعی آن دیار باشد و اهمیت همبستگی جهانیان را با ملت بی دفاع آن خطه یادآور می شویم.

امسال همزمان با تشدید حملات وحشیانه و متجاوزانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ملت مسلمان و روزه دار ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه و آوارگان بی پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی و توطئه های رنگارنگ استکبار جهانی برای به سلطه درآوردن قدس شریف، دوشادوش برادران دینی خود در نوار غزه و کرانه باختری، رود اردن و جای جای فلسطین قهرمان و دیگر آزادگان جهان، با ظلم و کفر دجالان سفاک صهیونیست به مبارزه بر می خیزد.

اینجانب با گرامیداشت روز جهانی قدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه بزرگ و فرهیخته فرهنگی و دانش آموزان - پیشتازان، اعضای مجلس دانش آموزی و خبرنگاران دانش آموز را دعوت می‌نمایم که با همدلی و وحدت همچون گذشته در کنار دیگر هموطنان، مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بزنند و پیام رسای آزادگی را در جهان طنین افکنند تا دنیا بداند ما تا همیشه تاریخ در کنار مردم ستمدیدۀ فلسطین هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار