نماینده مجلس دانش آموزی آذربایجان شرقی:

ما دانش آموزان، از هیچگونه کمک به مردم مظلوم و ستم دیده‌ی فلسطین دریغ نخواهیم کرد

تبریز(پانا)- نماینده مجلس دانش آموزی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت روز قدس و اتحاد قشر دانش آموز در این روز، وظیفه ی دانش آموزان را حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده ی فلسطین دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ما دانش آموزان، از هیچگونه کمک به مردم مظلوم و ستم دیده‌ی فلسطین دریغ نخواهیم کرد

ابوالفضل جم در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: هرساله تعداد زیادی از مردم ظلم دیده‌ی فلسطین طی حملات تروریستی صهیونیست‌ها به شهادت میرسند و ما نمی‌توانیم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم.

وی ادامه داد: روز قدس یادگاری ارزشمند از امام راحل و هدیه‌ای گرانبها از طرف خداوند برای مردم عدالت‌خواه و ظلم ستیز ایران و جهان است. اما سختی این ۳ سال اخیر بیش از پیش است زیرا که تمامی دنیا با ویروسی به نام کرونا دست و پنجه نرم می کند و مردم به تازگی پی بردند که حتی در مقابل کوچکترین ذره‌ی دنیا ناتوان‌اند جالب اینجاست که امروزه سازمان هایی از جمله مدافع حقوق بشر که در زبان مدافع افراد مظلوم و ستم دیده هستند در اختیار افراد اشغالگرند و به زبانی دیگر غلام آنان‌ شده اند.

جم افزود: علاوه بر اینکه این سازمان ها خود را به خواب زده اند، کودکان مظلومی که قصد دفاع از کشور خود را دارند را تروریست کوچک می‌نامند و چون آنها چشم آبی و مو بلند نیستند حق زندگی یا دفاع از آنها به کسی داده نمی شود و هر کشوری مانند ایران عزیزمان قدم‌های بزرگی در این راستا بردارد آن کشور را نیز یک کشور تروریستی خطاب می کنند.

وی در رابطه به اهمیت قشر دانش آموز، اظهار داشت: این ما دانش آموزان هستیم که باید متحد شویم و این اوضاع را تغییر دهیم.

اما امروزه وظایف ما دانش آموزان نسبت به این موضوع چیست؟! در مرحله‌ی اول ما دانش آموزان باید در جهت پیشرفت علم کشور تلاش کنیم و با بالا بردن سطح علمی خود و رسیدن به مقامات بزرگ نفوذ کلام خود را بالا ببریم و در سطح جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

اما در دومین بخش وظیفه داریم که با پیروی از رهبر عزیزمان و تبعین و آشکارسازی برخی مسائل مردم را از حال مردم ظلم دیده آگاه کرده و بقیه‌ی مردم دنیا را نیز هشیار نموده تا دست در دست هم با امتی متحد، رژیم صهیونسیتی را از میان برداریم.

نماینده مجلس دانش آموزی آذربایجان شرقی بیان کرد: ما دانش آموزان عهد بسته‌ایم که تا زمانی که رژیم صهیونسیتی نیست و نابود شود و دست از سر امت متحد اسلامی برندارد، از هیچگونه کمک به مردم مظلوم و ستم دیده‌ی فلسطین دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه های تصویب شده در شهرستان مراغه برای روز قدس گفت: ما در جلسات شهرستانی مصوباتی داشته‌ایم که قرار است در روز قدس عملی بشود. از این مصوبات می توان به تعبیه تابلو از عکس شهدای دانش‌آموز فلسطین و در دست گرفتن آن در راهپیمایی روز قدس، تئاتر ویژه دانش‌آموزان، قرائت بیانیه انزجار از استکبار جهانی و دفاع از مظلومان عالم، پاسخ به شبهات در حوزه فلسطین و چرایی روز قدس باحضور حجت الاسلام والمسلمین نوجوان، تعامل با رسانه های مختلف شهری و محلی برای پوشش خبری راهپیمایی باشکوه، بازخوانی سرود سلام فرمانده توسط دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع فلسطین، دعوت از خانواده شهدا برای حضور در برنامه‌های دانش‌آموزی، اختتامیه راهپیمایی با اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرده و گفت: امسال نیز ما دانش آموزان با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس انزجار و نفرت خود را از آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونسیتی اعلام خواهیم کرد. به امید روزی که شاهد نابودی همه دشمنان اسلام باشیم.

دانش آموز خبرنگاران: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار