معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

اجرای برنامه‌های هفته معرفی مشاغل در 435 واحد آموزشی استان

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت برنامه‌های هفته معرفی مشاغل در 350 مدرسه متوسطه اول و 85 هنرستان فنی حرفه‌ای و کاردانش در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های هفته معرفی مشاغل در 435 واحد آموزشی استان

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استان بوشهر، محمود حقدوست با اشاره به هفته معرفی مشاغل از یکم تا هفت اردیبهشت اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه معرفی مشاغل و حرفه‌های گوناگون، بازدید حضوری و مجازی از مشاغل، تولید محتوا به صورت پوستر و کلیپ آموزشی از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: با همکاری مدیران و مشاوران مدارس، برنامه‌های مختلف این هفته در 350 مدرسه متوسطه اول و 85 هنرستان فنی حرفه‌ای و کاردانش در حال اجرا است.

حقدوست تاکید کرد: با توجه به اهمیت آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل مختلف، همه مدیران، مشاوران، دبیران و کادر اداری و اجرایی مدارس تلاش خود را جهت تحقق این هدف به ویژه معرفی مشاغل بومی به کار گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس و امکان بازدیدهای حضوری از صنایع، کارخانجات، شرکت‌ها و مشاغل بومی و غیربومی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است.

حقدوست در پایان گفت: همه محتواهای تولید شده در زمینه معرفی مشاغل و بازدیدهای صورت گرفته از طریق کانال معرفی مشاغل استان بوشهر به نشانی mashaghal_bu@ قابل دسترسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار