مسئول بسیج اداره کل آموزش و پرورش استان تهران در همایش«فلسطین محور مقاومت»:

فلسطین نقطه عطف روحیه مقاومت و ایستادگی است

تهران (پانا) - مسئول بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان اداره کل آموزش و پرورش استان تهران در همایش «فلسطین محور مقاومت»، محور و سیره اصلی پیروزی نظام اسلامی را روحیه مقاومت و ایستادگی معرفی کرد که نقطه عطف آن در فلسطین است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فلسطین  نقطه عطف روحیه مقاومت و ایستادگی است

همایش «فلسطین محور مقاومت» به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه سیدالشهدا استان تهران و با حضور ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و دانش آموزان و فرهنگیان در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

در بخشی از این همایش سرهنگ روح‌اله عرب مسئول بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان اداره کل آموزش و پرورش استان تهران، فلسطین را نقطه عطف تقابل بین خیر و شر معرفی کرد و گفت: این‌گونه مراسم‌ها و همایش‌ها شایسته تقدیر است و بسیار اهمیت دارد چرا که بازتاب ملی و فراملی در موضوعی چون فلسطین قطعا خواهد داشت؛ از آغاز بشریت تقابل بین و شر و خیر وجود داشته است از هابیل و قابیل گرفته تا نمرود و ابراهیم و عاشورای حماسه ساز و همچنان ادامه دارد و امروز اگر خوب دقت کنیم این تقابل بین انقلاب اسلامی و استکبار جهانی است که مصداق بارز آن فلسطین با تمام عظمت و قداستش است.

وی در ادامه اظهار کرد: برطبق روایات و شنیده‌ها حضرت مهدی(عج) زمانی که ظهور پیدا کند به تمام ظلم و ستم موجود در جهان پایان خواهد داد، اما قطعا قبل از این اتفاق لازم است روحیه مقاومت و ایستادگی را در خود ایجاد، تقویت و نگه‌داری کنیم و به یاد داشته باشیم این روحیه، محور و سیره تمام شهدا، امامان و اهل‌بیت بوده است.

عرب در تکمیل صحبت هایش مطرح کرد: همین سیره و روحیه امروز فاکتور و موضوع اصلی پیروزی نظام اسلامی است و نقطه عطف آن در فلسطین جلوه‌گر شده است، به عبارتی مهم ترین مسأله در جامعه اسلامی زنده‌نگه داشتن همین سیره است.

وی همچنین اظهار کرد: امید است که ما چه در کسوت فرهنگی و یا دانش‌آموزی، براساس گفته‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، در راستای بحث جهاد تبیین توجه ویژه داشته باشیم و آن را در بستر جامعه اشاعه دهیم، چراکه در مسیر جنگ ترکیبی و ادراکی، اگر اراده مقاومت از ما گرفته شود، چیزی از ما باقی نخواهد ماند، بنابراین این همت و اراده را باید اشاعه و برجسته سازی کنیم و همه اقشار امت اسلامی ضرورت دارد این نکته را مورد توجه و تاکید قرار دهند.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار