فرماندار شهرستان دماوند:

بارگاه شهدای گمنام عزت و احترام هر شهری است

رودهن(پانا)- فرماندار شهرستان دماوند، شهدای گمنام در هر شهری را عزت و احترام آن شهر خواند که شایسته پاسداری است و حفظ حرمت بارگاه این شهیدان بر مسئولین واجب است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بارگاه شهدای گمنام عزت و احترام هر شهری است

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، جلسه هیئت امنای شهدای گمنام بخش رودهن به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی امام جمعه رودهن، حمیدرضا ذوالفقاری بخشدار رودهن، عزت‌الله خانجانی مدیر کل بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس شرق استان تهران، سروان صالح پاوندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودهن و جمعی از مسئولین در سالن جلسات بخشداری رودهن برگزار شد.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند ضمن اشاره به مقام والای شهدای گمنام اظهار کرد: نقش فرهنگی حرم‌های شهدای گمنام در جامعه غیرقابل انکار است و شهرستان دماوند نیازمند بهره‌مندی از این پایگاه فرهنگی است.

وی افزود: ساماندهی هرچه سریع‌تر مزار مطهر شهدای گمنام بخش رودهن مطالبه عموم مردم و به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و بایستی در این زمینه اقدامی اساسی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه ساخت یادمان‌های شهدای گمنام باید در شان شهدا و متناسب با فرهنگ شهر رودهن باشد؛ تصریح کرد: کمیته فنی متشکل از متخصصین معماری و هنر، کار طراحی یادمان‌ها را انجام دهند و برای ورودی مکان‌ها و سازمان‌های محل دفن شهید گمنام نیز نمادهای یکسانی طراحی و درنظر گرفته شود تا مردم از وجود مزار شهدای گمنام در آن مکان اطلاع یابند.

طاهر خانی در پایان خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تقویم زمانبندی سالیانه جهت انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در محل مزار شهدای گمنام جهت جلوگیری از موازی کاری و تداخل برنامه ها و تسهیل در برنامه ریزی تهیه و مورد تاکید قرار گیرد.

همچنین در این جلسه در خصوص فعالیت‌های عمرانی به منظور تکمیل یادمان‌های در حال احداث و نیز فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در جوار یادمان‌ها، بحث چ، گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار