مدیر آموزش و پرورش ملارد:

برگزاری برنامه‌های معنوی، تأثیر شگرفی بر تربیت دانش‌آموزان دارد

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام بیان کرد زمانی که علاوه بر برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، برنامه معنوی هم در آموزش و پرورش و مدارس برگزار می‌شود، نتایج درخشان تربیتی آن به وضوح در دانش‌آموزان دیده می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۳۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه‌های معنوی، تأثیر شگرفی بر تربیت دانش‌آموزان دارد

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام، ضمن اشاره به رشادت‌های شهدای فرهنگی و دانش‌آموز بیان کرد: اگر این انقلاب پیروز و تثبیت نمی‌شد، و رشد و تقویت پیدا نمی‌کرد، وضعیت کشور ما به صورت آرام و امن نمی‌بود، بنابراین ما آسایش و آرامش را مدیون شهدای ایران اسلامی هستیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از اجرای برنامه‌های متنوع این نهاد گفت: در سال‌های اخیر، آموزش و پرورش علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، برنامه معنوی هم برگزار می‌کند که تاثیر بسیاری بر تربیت همه‌جانبه دانش‌آموزان دارد.

رضایی‌فر افزود: به دلیل برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی، دانش‌‌آموزان این منطقه در سال جاری هم مثل سال‌های گذشته در زمینه‌های فرهنگی تربیتی بسیار خوش درخشیدند و نتایج تربیتی این برنامه‌ها، در مسابقات و جشنواره‌های مختلف بین دانش‌آموزان و فرهنگیان مشاهده شد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد: برنامه‌های فرهنگی باید با کیفیت هر چه بیشتر برگزار شوند و شرکت دانش‌‌آموزان به صورت حداکثری باشد تا آثار مثبت و سازنده آن بیشتر مشاهده شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهدا در امورات زندگی راهنمای ما هستند و لازم است راه آن‌ها را هرگز فراموش نکنیم، چرا که برکت آن‌ها در زندگی ما جاری خواهد بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار