معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران خبر داد؛

پاسخگویی به مطالبات ایثارگران در نماز جمعه تهران

تهران (پانا) - معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از پاسخگویی به مطالبات ایثارگران در نماز جمعه تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پاسخگویی به مطالبات ایثارگران در نماز جمعه تهران

به گزارش اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران، محمد جواد لشکری اظهار کرد:‌ با دستور شهردار تهران و در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری به عنوان طلایه‌داران فرهنگ ایثار و شهادت میز خدمت جهت پاسخگویی به مطالبات ایثارگران و خانواده محترم شهدا و رفع موانع و کاستی‌های موجود در نماز جمعه تهران دایر شد.

وی برقراری میز خدمت در نماز جمعه تهران را در راستای اجرای قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران عنوان کرد و گفت: اگرچه مطابق این قانون تمامی نهادها و سازمان‌ها ملزم به اجرا در حوزه‌های پیش‌بینی شده هستند اما بی‌توجهی به برخی بندهای آن وضعیت مسکن، معیشت، استخدام و امور رفاهی و درمانی ایثارگران را با مشکل مواجه ساخته است.

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران در پایان، شورای شهر و شهرداری تهران را از جمله نهادهای پیشتاز در راستای اجرای این قانون دانست و خاطرنشان کرد: انشاءالله با برنامه ریزی‌های صورت گرفته اقدامات در خور توجهی در راستای خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار