معاون املاک اداره کل راه و شهرسازی استان تهران :

حفظ اراضی ملی، تعهد به نسل‌های آینده است

رودهن(پانا)‌ - معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، پیرامون اخذپلاک ملی برای سادات محله رودهن، حفظ اراضی ملی در جهت ارزش‌نهادن و تعهد به نسل‌های آینده کشور است که بسیار جدی و مسئولانه باید پیگیر اجرایی شدن و اعمال قانون درباره آنها بود.

کد مطلب: ۱۲۷۲۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
حفظ اراضی ملی، تعهد  به نسل‌های آینده است

به گزارش روابط عمومی اداره شهرسازی شهرستان دماوند در خصوص زمین‌های سادات محله رودهن، مصطفی پرویزی مقدم، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از اخذ سند پلاک سادات محله رودهن به مساحت ۳۸۳ هزار متر مربع به ارزش دو هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: با تلاش همکاران حوزه‌های املاک، فنی، شناسایی، حقوقی و راه و شهرسازی شهرستان دماوند موفق شدیم این سند را دریافت کنیم و جز اراضی ملی آنها را ثبت کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت صیانت از اراضی ملی به عنوان میراث گرانبهای نسل‌های آتی و وظیفه مهم ادارت کل راه و شهرسازی کشور در خصوص اخذ سند پلاک‌های مهم کاملا متعهدانه است و می‌توان امید داشت که در آینده در توسعه هر منطقه تاثیر داشته باشد و بهره‌برداری‌های مفید بشود از آن‌ها کرد.

پرویزی مقدم تصریح کرد: پلاک سادات محله از جمله پلاک‌هایی است که مورد تجاوز زمین‌خواران به دفعات گوناگون بوده است و سواستفاده‌های زیادی از آن شده است بنابراین اخذ سند این پلاک مهم ملی به نام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن گام مهمی در حفظ بیت المال تلقی می‌شود در واقع پیگیری و حفظ این‌گونه اراضی جز وظایف مهم ما در حوزه املاک و شهرسازی است چرا که نگاهی آینده‌نگر به آن داریم.

وی افزود: این در حالی است که سه هکتار از پلاک فوق جهت طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است و به زودی ساخت مسکن در آن آغاز خواهد شد و به بهره‌برداری خواهد رسید و در این زمینه مشارکت فعال مسئولان رودهن در تحقق این‌امر مهم بسیار مثمره‌ثمر و ارزشمند واقع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار