سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی در دیدار با برگزیدگان قرآنی:

مباحث قرآنی باید در بین عموم جامعه گسترش پیدا کند

تهران (پانا) - به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای تجلیل از قهرمانان قرآنی،‌ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی به همراه مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزرات آموزش و پرورش در منزل برگزیدگان هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام حضور یافت.

کد مطلب: ۱۲۷۲۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مباحث قرآنی باید در بین عموم جامعه گسترش پیدا کند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی،‌ اصغر باقرزاده و میکائیل باقری در منزل «امیر علی یادگاری» نفر اول رشته قرائت پسران هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام حضور یافته و با وی و خانواده این دانش آموز به گفت و گوی صمیمانه پرداختند.

باقرزاده در دیدار با دانش آموز یادگاری و خانواده وی به کیفیت بخشی به سواد قرآنی اشاره کرد و در مورد راهکارهای گسترش مباحث قرآنی در بین عموم جامعه بحث و تبادل نظر کرد.

همچنین یادگاری در این دیدار به مسائل و مشکلات دانش آموزان قاری اشاره کرد و گفت: دانش آموزان در این مسیر با یک سری موارد و مشکلات از جمله مشکلات درسی مواجه می شوند.

پس از این دیدار اصغر باقر زاده، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی و میکائیل باقری، مدیر کل قرآن، عترت و نماز و همراهان به دیدار خانواده «زهرا خلیلی»،‌ نفر اول رشته حفظ کل قرآن کریم در هفتمین دوره مسابقات مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام رفتند.

«زهرا خلیلی» از جامعه دانش آموزان استثنایی و روشندل کشوراست وی در هشت سالگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است.

باقرزاده و خانواده «زهرا خلیلی» در این دیدار در مورد مسائل و مشکلات دانش آموزان روشندل در مسیر حفظ قرآن کریم بحث و گفت و گو کردند.

باقر زاده گفت: موضوع حفظ کردن قرآن کریم از پدیده ها و عجایب است و اینکه روشندلی بتواند به این مهم دست پیدا کند پدیده ای خارق العاده و مضاعف است.

در انتهای این دیدار ها باقرزاده و باقری با اهدای لوح تقدیر و هدایای نفیس از این برگزیدگان و خانواده های آنان تجلیل به عمل آوردند.

همچنین در این دیدار علی مهدوی خواه معاون قرآن اداره کل قرآن، عترت و نماز و وحید بیگدلی مشاور معاون وزیر حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار