بررسی قوانین حقوقی در ماه رمضان در رادیو

تهران (پانا) - برنامه خونه زندگی با رویکرد تحکیم بنیان خانواده هر روز به غیر از روزهای جمعه از رادیو سلامت پخش می شود. این برنامه موضوع قوانین حقوقی در ماه رمضان را مورد بررسی قرار می‌‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی قوانین حقوقی در ماه رمضان در رادیو

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سارا شریفی تهیه کننده برنامه خونه زندگی در این باره توضیح داد: در برنامه روز چهارشنبه 31 فروردین به موضوع فرصتی برای استراحت بدن می پردازیم و روز پنجشنبه اول اردیبهشت ماه موضوع قوانین حقوقی در ماه رمضان چگونه است؟ را بررسی خواهیم کرد. این برنامه با ساختار نمایشی و با رویکرد ارشادی، تربیتی و آموزشی و با هدف تحکیم بنیان خانواده و با محوریت موضوعی آموزش مهارتهای زندگی، همسرداری، فرزندپروری، مدیریت اقتصاد خانواده، و فرزندآوری به صورت زنده هر روز به غیر از جمعه ها از ساعت 10:30 تا 11:30 تهیه و پخش می شود.
سعیده فرضی، محیا اسناوندی و آقایان مسعود خواجه وند و محمد مهدی احدی بازیگران بخش های نمایشی هستند. برنامه خونه زندگی از گروه خانواده رادیو سلامت با اهتمام به نمایش هویت یک خانواده ایرانی اسلامی و مدیریت پیام‌های صحیح و کارشناسی شده در حوزه ارتباطات و خانواده به دنبال رسیدن به نیازهای واقعی مردم است تا آن را به زبان ساده بدون تکلف و به دور از شعارزدگی به مخاطب ارائه کند.
در خیلی از آیتم‌های برنامه مخاطبان نقش کلیدی داشته و خودشان بخش‌هایی از برنامه را پیش می‌برند مثل بخش آشپزی، نکات خانه‌داری، معرفی کتاب و کتاب‌خوانی. برنامه خونه زندگی به تهیه‌کنندگی سارا شریفی و مسعود حسنی پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار