معاون امور آموزشکده‌ها و مدارس سماء دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران:

مدارس عالی مهارت، حلقه ارتباط مدارس و دانشگاه هستند

اسلامشهر (پانا) - معاون امور آموزشکده‌ها و مدارس سماء دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مدارس عالی مهارت را از نیازهای امروز جامعه و آن را حلقه ارتباط مدارس و دانشگاه دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۱۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس عالی مهارت، حلقه ارتباط مدارس و دانشگاه هستند

حامد زارعی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در آیین تکریم و معارفه معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی واحد اسلامشهر، ضمن تشکر از تلاش‌های قاسم قربانی رستم در زمان تصدی وی در معاونت سماء دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر برای زهرا چهارباغی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی حوزه مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی را موتور پیشران دانشگاه دانست و ایجاد مدارس تخصصی با پشتوانه علمی، فرهنگی را از حوزه‌های شاخص دانشگاه برشمرد و مجموعه سما و دانشکده آموزش‌های عمومی و مهارتی واحد اسلامشهر را از پیشتازترین مجموعه‌های سما درکشور دانست.

در ادامه زهرا حشمتیان معاون امور آموزشکده‌ها و مدارس سماء دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سخنانی با بیان اینکه دانش به تنهایی پاسخگوی نیازهای امروز جامعه نبوده و رویکرد تربیتی و مهارت محوری با ایجاد و پشتوانه مدارس سما امکان پذیر است، افزود: تمام مسئولان سما این اصل را در نظر داشته باشند و رویکرد تربیتی را از مدارس سما آغاز و با ایجاد دانشکده‌های موضوعی رویکرد تربیتی آموزش را با مهارت محوری تلفیق کنند.

وی مدارس عالی مهارت را از نیازهای امروز جامعه و آن را حلقه ارتباط مدارس و دانشگاه برشمرد و نیز با توجه به شعار سال مراکز کار بنیان را در تقویت مدارس عالی مهارت و مدارس فنی حرفه‌ای، بسیار مفید دانست.

شایان ذکر است، حاضرین در این مراسم از مجموعه مدارس سماء و مدارس عالی مهارت و کارآفرینی واحد اسلامشهر بازدید کردند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار