مدارس شهر کرمان تعطیل شد

کرمان(پانا) - بنا به اعلام استانداری کرمان، مدارس شهرستان کرمان ( شهر کرمان، ماهان، چترود، شهدا، گلباف و راین) در تمامی دوره‌های تحصیلی به علت افزایش شاخص آلایندگی های هوا امروز دوشنبه 29 فروردین‌ تعطیل شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شهر کرمان تعطیل شد

باتوجه به اعلام استانداری کرمان و ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی های هوا در شهرستان کرمان و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان، براساس تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا کلیه مدارس شهر کرمان در همه مقاطع تحصیلی تعطیل و ادارات و دستگاه های اجرایی به استثنا مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحد های انتظامی ) امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱/۲۹ با دو ساعت تاخیر آغاز بکار کنند

در سایر شهرستان ها نیز فرمانداران بر اساس تفویض اختیار داده شده با اعلام نظر محیط زیست و مرکز بهداشت مربوطه می توانند تصمیمات لازم را اتخاذ کنند. تصمیم گیری در خصوص رژه نیروهای مسلح بر عهده ارشد نظامی منطقه خواهد بود. در ضمن این محدودیت کاری برای بخش خصوصی، بانک ها، مراکز آموزش عالی و صدا و سیما و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده اند نظیر مراجع قضایی و دستگا ه های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار