قالیباف: ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است

شعار «ارتش فدای ملت» بیانگر حقیقت وجود ارتش جمهوری اسلامی ایران است

تهران (پانا) - رئیس مجلس با تبریک به مناسبت فرا‌رسیدن روز ارتش، گفت‌ در میدان‌های عمل ثابت شده که ارتش به معنای حقیقی کلمه، خود را فدای ملت کرده است.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف: ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است

محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۹ فروردین‌) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام دلاوران نیروهای سه گانه ارتش، خانواده‌های معظم شهدای ارتش مقتدر و عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

رئیس دستگاه قانونگذاری افزود: شعار «ارتش فدای ملت» بیانگر حقیقت وجود ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق و علاقه بیکران ارتشیان غیور به مردم و ایران عزیز است. ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ، سیل، زلزله و هر آنچه که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است و در میدان‌های عمل ثابت شده است که ارتش به معنای حقیقی کلمه، خود را فدای ملت کرده است.

وی بیان کرد: درخشش ستاره‌های آسمان ایثار و فداکاری شهدای گرانقدر همچون شهید صیاد‌ شیرازی، قرنی، فلاحی، ستاری، نامجو، کشوری، بابایی، اقارب پرست، شیرودی، یاسینی، فکوری، آبشناسان و سایر شهدای سرافراز و رشید ارتش، الگوی جاودانه برای تمامی دلسوزان این آب و خاک به خصوص فداکاران جان بر کف ارتش خواهد بود.

رئیس مجلس تاکید کرد: از خداوند متعال برای شهدای ارتش علو درجات و برای خانواده‌های شهدا اجر جزیل و برای تمامی پرسنل نیروهای سه‌گانه زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیقات روز افزون را مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار