اختصاص یکهزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه وبویراحمد در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال جاری عنوان کرد یکهزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای کارافرینی، رونق تولید، اشتغال و سرمایه گذاری به استان اختصاص داده شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص  یکهزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد

سیدعلی احمدزاده در این جلسه اظهار کرد: در صورت جذب این مبلغ در جهت تولید، اشتغال و کار آفرینی در استان این میزان اعتبار قابل افزایش است.
وی گفت: سال قبل این اعتبار اندک و مبلغ ۵۴۰ میلیارد تومان بود در حالی که ۸۵۰ میلیارد تومان متقاضی برای تسهیلات سرمایه درگردش و سرمایه گذاری داشتیم.
احمدزاده تصریح کرد: اشکال دیگر این بود در سال گذشته عمده اعتبار رونق تولید برای سرمایه در گردش اختصاص داشت و بخش اندکی از آن برای سرمایه گذاری اختصاص داده شده بود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اعتبار بخش اقتصادی امسال استان ۷۰ درصد آن برای سرمایه گذاری، کارافرینی و اشتغال است و ۳۰ درصد برای سرمایه در گردش می باشد.
وی خاطرنشان کرد: این اعتبار صرفا برای سرمایه گذاری و سرمایه در گردش طرح های تولیدی و کارآفرینی کوچک در نظر گرفته شده است.
رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان از مشخص شدن سهمیه ایجاد اشتغال استان برای سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۱۳ هزار و ۵۲۰ نفر اشتغال زایی امسال باید در استان ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار