مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل:

۱۰ پروژه ورزشی امسال در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل (پانا) - مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل گفت ۱۰ پروژه ورزشی امسال در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۲۷۱۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ پروژه ورزشی امسال در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش اداره کل ورزش و جوانان اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: در سال جاری ۱۰ پروژه ورزشی اعم از تالار وزنه برداری شهرستان اردبیل و پارس‌آباد، چمن مصنوعی پوریای، ولی خلخال، سالن‌های ورزشی روستایی لعمه دشت، اندبیل و طولش در خلخال به بهره برداری خواهد رسید.

وی در جلسه با وزیر ورزش و جوانان گفت: مجموعه ورزشی علی دایی هم اکنون توسط شرکت مجری وزارت مسکن و شهرسازی در حال بهسازی و بازسازی است و ضمن تفاهم نامه‌ای که با شرکت توسعه نگهداری اماکن ورزشی منعقد شد، شرکت توسعه و نگهداری نسبت به بازسازی و بهسازی تارتان، چمن مصنوعی و دکل برق اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: با ایجاد سالن دو و میدانی و احداث سالن تخصصی ژیمناستیک، استخر تخصصی و سالن تیراندازی مجموعه ورزشی علی دایی یکی از مجموعه‌های کامل ورزشی است که می‌توانیم شاهد برگزاری رویداد‌های ملی و بین‌المللی در استان باشیم.

انوشیروانی با اشاره به کمبود استان اردبیل در زیرساخت‌ها بیان کرد: احداث سالن تخصصی بانوان از نیاز‌های اصلی شهرستان اردبیل است و همچنین انتطار می‌رود نسبت به تکمیل سالن طبقاتی رزمی، سالن اسکیت و تکمیل زورخانه خلخال، سالن سرپوشیده گرمی و پارس‌آباد و همچنین تعمیر اساسی برای مجموعه ورزشی شهرستان نمین نگاه ویژه‌ای شود.

وی در پایان گفت: با نگاه ویژه نمایندگان استان و استانداری اردبیل پروژه‌های ورزشی اردبیل در سال جاری فعال بوده و در این سال شاهد بهره براری و توسعه ورزش استان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار