مجموعه ورزشی علی دایی امسال تکمیل می‌شود

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان از برنامه‌ریزی برای بهسازی و تکمیل مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه ورزشی علی دایی امسال تکمیل می‌شود

به گزارش ایرنا، سیدحمید سجادی که ساعتی قبل و برای سفری یک روزه با استقبال استاندار و مسئولان استان وارد اردبیل شده است، با حضور در مجموعه ورزشی علی دایی از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این بازدید گفت: زمین فوتبال، پیست دو و میدانی روباز و همچنین سالن پیست دو و میدانی اردبیل نیاز به بازسازی و بهسازی دارد و وزارت ورزش و جوانان تلاش می کند امسال و در کمترین زمان ممکن این مجموعه عظیم ورزشی را بهسازی و تکمیل کند.

سجادی خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی علی دایی بویژه سالن پیست دو و میدانی آن یکی از بروزترین و استانداردترین سالن‌های ورزشی است و با تکمیل و بهره برداری از آن می‌توان مسابقات بین المللی را در این سالن برگزار کرد.

وی همچنین در خصصوص منابع مورد نیاز برای عملیات تجهیز و بهسازی این مجموعه ورزشی گفت: در تامین اعتبار برای بهسازی و تجهیز این سالن ورزشی مشکل اعتباری وجود ندارد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره برنامه سفر خود به اردبیل اظهار کرد: در جریان این سفر علاوه بر بازدید از مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل و بازدید از پروژه های ورزشی شهرستانهای خلخال و کوثر با جامعه ورزشی استان و مدیران دیدار خواهم کرد.

سجادی با بیان اینکه ماه آینده هم به همراه معاونین خود به استان اردبیل سفر خواهیم کرد، گفت: با توجه به شرایط آب و هواییو اقلیم اردبیل، فصل کاری در استان محدود است و ما امیدواریم امسال با تکمیل این پروژه ها، مجموعه ورزشی را در اختیار ورزشکاران استان قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اردبیل خاستگاه خیلی ازنام آوران ورزشی است و با تامیین زیر ساخت‌ها، حمایت از ورزش استان هم در بعد قهرمانی و هم ورزش همگانی ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار