مسابقه داستان «بی‌مثال» با محوریت زندگی و شخصیت نخستین بانوی مسلمان

تهران (پانا) - مدیریت آفرینش‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مسابقه داستان «بی‌مثال» را با محوریت شخصیت و زیست حضرت خدیجه(س) برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۷۰۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه داستان «بی‌مثال» با محوریت زندگی و شخصیت نخستین بانوی مسلمان

مدیریت آفرینش‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مسابقه داستان «بی‌مثال» را با محوریت شخصیت و زیست حضرت خدیجه(س) در سه رشته برگزار می‌کند.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در قالب‌های داستان کوتاه، مینی‌مال و داستان کودک درباره شخصیت و زیست حضرت خدیجه(س) برای دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند. برگزیدگان این مسابقه به ترتیب 40، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال جایزه دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان تا نیمه تیرماه فرصت دارند آثار خود را به همراه اطلاعات نویسنده (شامل نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شماره تماس) به نشانی bimesal1401@gmail.com بفرستند. آثاری در این جشنواره پذیرفته خواهد شد که پیش از این در جشنواره دیگری شرکت نکرده یا در جایی منتشر نشده باشد.

حضرت خدیجه(س) نه تنها نخستین بانوی مسلمان و همسر نبی اسلام بودند بلکه در دشوارترین تنگناهای اقتصادی و سیاسی و اجتماعی به حمایت دین نوپای اسلام پرداختند. عنوان این مسابقه از حدیث پیامبر اعظم(ص) درباره حضرت خدیجه که فرمودند «مثل خدیجه پیدا نخواهد شد. خدیجه در آن هنگام که مردم مرا تکذیب کردند، مرا تصدیق نمود، و مرا با ثروت خود برای پیشرفت دین خدا یاری نمود. خدا به من دستور داد خدیجه را به قصر زمرّدی که در بهشت دارد و هیچ رنج و زحمتی در آن نیست، بشارت دهم.» برداشت شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد آفرینش‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری به شماره ۹۶۶۵۳۲۲۰ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار