برگزاری وبینارهای آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی در ماه مبارک رمضان

بوشهر(پانا) - رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ماه رمضان فرصتی است که در کنار بهره‌گیری معنوی و پرداختن به عبادات به مقوله توانمندسازی نیروی انسانی با استفاده از بستر فضای مجازی نیز بهره برد. این وبینارها در ساعت 22-21 شب برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۰۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینارهای آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی در ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، منوچهر هوشیار رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی گفت: ماه رمضان فرصتی است که در کنار بهره گیری معنوی و پرداختن به عبادات به مقوله توانمندسازی نیروی انسانی با استفاده از بستر فضای مجازی نیز بهره برد. این وبینارها در ساعت 22-21 شب برگزار می شود.
هوشیار در ادامه بیان کرد: اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با یک برنامه ریزی منسجم جهت توانمندسازی دبیران و کارشناسان تربیت بدنی سراسر استان، وبینارهای تخصصی در موضوعات تغذیه و ورزش کاربردی، تغذیه در ماه مبارک رمضان، استعدادیابی ورزشی، حقوق ورزشی کاربردی، مدیریت ورزشی، روانشناسی ورزش، مدیریت و طرز اجرای رویدادها و مسابقات ورزشی و نهضت داوطلبی در ورزش و نقش انجمن ورزش دانش آموزی با حضور مدرسین برجسته استانی و کشوری اقدام کرده است.
وی همچنین افزود: در پایان این وبینارها گواهی حضور در دوره و کد آموزشی ضمن خدمت در نظر گرفته شده است. همچنین پس از برگزاری هر وبینار، فیلم مربوطه در وبسایت آپارات بارگزاری شده و درسترس همگان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار