هادی زمانی نژاد:

مراقبان سلامت با آگاهی بخشی به دانش‌آموزان سکانداران حوزه سلامت جامعه و خانواده هستند

تهران (پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با بیان اینکه مراقبان سلامت سکاندار حوزه مهم سلامت در مدارس هستند؛ عملکرد صحیح و مطلوب آن‌ها را موجب تضمین سلامت خانواده‌ها و متعاقب آن جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۰۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مراقبان سلامت با آگاهی بخشی به دانش‌آموزان سکانداران حوزه سلامت جامعه و خانواده هستند

به مناسبت گرامیداشت روز دندانپزشکی و همچنین هفته سلامت نشست و هم اندیشی مراقبان سلامت و کارگاه آموزشی سلامت دهان و دندان با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ و علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی در سالن امام سجاد(ع) اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.
زمانی نژاد عنوان کرد: مراقبان سلامت سکاندار حوزه مهمی که سلامت نام دارد، در مدارس عهده دار هستندو با عملکرد صحیح و مطلوب موجب تضمین سلامت خانواده ها و متعاقب آن جامعه خواهد شد.
وی با اشاره به سلامت جسمی دانش آموزان گفت: اگر سلامت فرزندان چه از بعد جسمی و چه از بعد روانی رقم نخورد، آموزش مطلوب نیز اتفاق نخواهد افتاد.
در ادامه علی گلشن گفت: استقبال خوب همکاران مراقب سلامت و حضور کامل در این جلسات لزوم افزایش آگاهی و به روز بودن همکاران را نشانه آگاهی و مسولیت پذیری آنها دانست و تاکید بر اهتمام مراقبان سلامت در آگاهی بخشی به دانش آموزان و ارتقاء سواد سلامت آنها شد.
فاطمه باقریان با اشاره به اینکه با بازگشائی مدارس و رعایت نکات بهداشتی صورت پذیرفته است، گفت: با توجه به اینکه دانش اموزان در مدارس حضور پیدا کرده اند، الزامات بازگشایی مدارس توسط مراقبان سلامت انجام شده است و نیز فعالیت هایی در مدارس جهت گرامیداشت هفته سلامت صورت در حال اجرا هستند.

وی درادامه گفت: اگر سلامت فرزندان چه از بعد جسمی و چه از بعد روانی رقم نخورد، آموزش مطلوب نیز اتفاق نخواهد افتاد.
در ادامه این جلسه جهت توانمندسازی مراقبان سلامت، کارگاه توانمندسازی ارتقاء بهداشت و سلامت دهان و دندان با مدرس سید اسماعیل موسوی که از مراقبان سلامت منطقه است، برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار