توزیع 200 هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی میان نیازمندان خوزستان

اهواز (پانا)- مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان گفت 200 هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی میان نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۰۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 200 هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی میان نیازمندان خوزستان

جمال شیبه با اعلام این خبر به پانا افزود: در اولین مرحله رزمایش کمک های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان در مصلی اهواز باحضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه ، سردار باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر 12 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستانی توزیع شد.
وی در ادامه گفت : بیماری کرونا به دغدغه‌ای برای محرومان و نیازمندان تبدیل شده بود که با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری یک جریان عظیمی در کشور جهت توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا ایجاد شد و نقش خیرین در این زمینه بی‌نظیر بود.
شیبه با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر گسترش این جریان تاکید داشتند و قطعا این اقدام سال به سال بزرگتر خواهد شد افزود: امسال همزمان با حلول ماه مبارک رمضان مجموعه کمیته امداد استان پویشی تحت عنوان ایران همدل به ویژه طرح شهید سلیمانی را با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا راه‌اندازی کرد که اکنون مرحله اول در سال جدید این پویش با توزیع 12 هزار بسته معیشتی و با شعار اطعام مهدوی، افطاری ساده در حال برگزاری است.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: امید است با مشارکت خیران، مردم سخاوتمند، گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه 188 هزار بسته معیشتی دیگر نیز بین نیازمندان توزیع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار