آموزش و پرورش شهاب هم سرباز معلم می پذیرد

هرمزگان(پانا) - معاون پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه شهاب از جذب سرباز معلم در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش شهاب هم سرباز معلم  می پذیرد

به گزارش پانا از منطقه شهاب، عبدالباسط فراریان معاون پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه شهاب در این باره اظهار داشت: افرادی که دارای دفترچه اعزام به خدمت در تاریخ یکم تیر و بدون مهر غیبت هستند می توانند حداکثر تا تاریخ 25 فروردین ماه اقدام به ثبت نام کنند.

فراریان ادامه داد: متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشته های مورد نیاز می باشند می توانند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب (واحد امور اداری) و تکمیل پرونده، نسبت به اعلام آمادگی خود برای سرباز معلمی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان صرفاً برای تدریس پذیرش خواهند شد افزود: داوطلبان باید توانایی تدریس در مقطع ابتدایی و نیز تدریس در رشته متناسب با مدرک تحصیلی خود را داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: افراد متقاضی لازم است حتما سایر شرایط سرباز معلمان را به هنگام ثبت نام مطالعه نمایند و از شرایط کاری سرباز معلمان آگاهی کافی را کسب کنند.

داوطلبان برای ثبت نام مدارک ذیل را همراه داشته باشند:

پوشه سفید، کپی شناسنامه تمام صفحات و کارت ملی، کپی مدرک تحصیلی (یا گواهی تایید شده دانشگاه که در آن رشته و معدل قید شده باشد)، اصل و کپی برگ اعزام به خدمت، عکس 3*4 (6 قطعه)، حکم کارگزینی پدر یا مادر (فقط برای فرزند فرهنگی)، گواهی آموزشی ۴۵ روز از بسیج (اختیاری جهت کسب امتیاز)، مدرک حفظ قرآن (اختیاری جهت کسب امتیاز)

از تمامی مدارک دو سری و در دو پوشه جداگانه.

اولویت جذب با بومیان منطقه می باشد و سکونت در منطقه نیز الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار