برگزاری جلسه هماهنگی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و دبیر ستاد اقامه نماز استان

اصفهان (پانا) -معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت در دو سال گذشته به غنی‌سازی محیط زندگی سوادآموزان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی محوریت آموزه‌های دینی و اخلاقی پرداخته شده است.

کد مطلب: ۱۲۷۰۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان  و دبیر ستاد اقامه نماز استان

جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام رنجبر دبیر ستاد اقامه نماز استان، مهروریان دبیر مجمع خادمین نماز و کارشناسان ستاد، نسرین باباپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان و رؤسای ادارات داخلی برگزار گردید.

ابتدا باباپور معاون سوادآموزی ضمن تشکر از همکاری‌های مدیریت و کارکنان ستاد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز از جمله طرح نماز کلید بهشت و مسابقه تجلی آیات نماز در زندگی و جشنواره طلیعه نور در دو سال گذشته به همکاری بیشتر به‌منظور غنی‌سازی محیط زندگی سوادآموزان و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی محوریت آموزه‌های دینی و اخلاقی پرداخت و ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی در اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت نماز دانست.

در ادامه حجت‌الاسلام رنجبر با اشاره به فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی به آسیب‌شناسی از دیدگاه امام سجاد (ع) در خصوص عدم‌پذیرش عبادات بندگان به‌ویژه نماز پرداخت.

سپس به اجرای مسابقه کشوری نماز اشاره نموده و به همکاری همه‌جانبه ستاد اقامه نماز در سال جدید به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در حوزه سوادآموزی تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار