فرمانده انتظامی کاشان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۷ هزار میلیارد ریالی در کاشان

اصفهان (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری کلاهبردار هفت هزار میلیارد ریالی در این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری کلاهبردار ۷ هزار میلیارد ریالی در کاشان

به گزارش روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان سرهنگ حسین بساطی با اشاره به وصول گزارش‌های متعدد از سوی شهروندان و هموطنان مبنی کلاهبرداری فردی از آنها اظهار کرد: این فرد به بهانه‌های مختلف از جمله جمع آوری کمک برای نیازمندان و آزادی زندانیان از هموطنان کلاهبرداری می‌کرد.

وی با بیان اینکه این موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت، ابراز کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که این فرد سابقه کلاهبرداری‌های متعدد مالی در استان‌های مختلف از جمله قم، اصفهان، مرکزی، خراسان رضوی، تهران و چهارمحال و بختیاری را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه در این خصوص ۹۷ پرونده در شعبه‌های مختلف قضائی تشکیل شد، تصریح کرد: با توجه به این پرونده‌ها میزان مبلغ کلاهبرداری شده از مردم مشخص شد که این فرد بیش از هفت هزار میلیارد ریال از هموطنان و همشهریان عزیز کلاهبرداری کرده است.

وی با اشاره به حساسیت موضوع و استفاده از تمام ظرفیت‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری این فرد کلاهبردار خاطرنشان کرد: در نهایت با استفاده از ظرفیت‌های اطلاعاتی متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و با اخذ نیابت قضائی متهم در محل مخفیگاه خود دستگیر شد.

سرهنگ بساطی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی مأموران به جرم خود اعتراف کرد و پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه کلاهبرداران معمولاً با پیشنهادات اغواکننده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند، تاکید کرد: لازم است مردم عزیز از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار