شهردار ملارد در هفته هنر انقلاب اسلامی:

اگر هنر بتواند درخشان شود، جامعه شکوفا می‌شود

ملارد(پانا) - شهردار ملارد در هفته هنر انقلاب اسلامی گفت شهرداری ملارد با رویکرد ارتقای جایگاه هنر انقلاب اسلامی، ضمن بسترسازی و ایجاد فضای مناسب از فعالین عرصه‌های مختلف هنری در زمینه حفظ و نشر ارزش‌های والای انقلاب اسلامی حمایت می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اگر هنر بتواند درخشان شود، جامعه شکوفا می‌شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ملارد، همزمان با سالروز شهادت سید‌مرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، محمد بهمنی شهردار ملارد اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هنرمندان متخصص و متعهدی همچون شهید آوینی پا به عرصه هنر و ادبیات کشور گذاشته، آثار بدیع و خلاقانه‌ای را در حوزه هنر خلق کرده و سبک جدیدی از هنر را ارائه کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین شخصیتی و دیدگاهی هنرشناختی شهید آوینی در این ایام و زمینه‌سازی حضور هوشمندانه تمامی هنرمندان متعهد و انقلابی در تمامی عرصه‌ها، افزود: نگاه ما نباید مناسبتی باشد و در کل ایام سال باید دغدغه هنر انقلاب اسلامی را داشته باشیم چرا که لازم است همه ما نسبت به انقلاب اسلامی و شهدا ادای دین کنیم.

سکاندار شهرداری ملارد در ادامه متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین انقلاب‌های مردمی یک قرن اخیر در جهان است که با حمایت مردم و بر اساس ارزش‌های دینی و اسلامی ایجاد و در پهنه گیتی بعنوان یگانه جنبش دینی و مردمی معرفی شد؛ قدر مسلم استمرار این قبیل حرکت‌های انقلابی به نهادسازی و سازماندهی زیرساخت‌هایی که فرهنگ و هنر بخش لاینفک آن قلمداد می شوند، نیاز دارند.

وی عنوان کرد: هنر انقلاب دارای خصوصیاتی چون هوشیاری، حرکت، مبارزه با ظلم و پایبندی به اصول دینی و ارزش‌های اسلامی است، بنابراین تمام کارها، آثار و هنرهایی که دارای این صفات باشند، هنر انقلاب قلمداد می‌شوند.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری ملارد به مناسبت این هفته اهتمام ویژه‌ای داشته و با نصب بنر و فضاسازی شهری متناسب، رنگ و بوی شهر را فراخور با هفته هنر انقلاب اسلامی زینت داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار