اتصال ۵۹ روستا به شبکه گاز دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز اردبیل اعلام کرد امسال ۵۹ روستای جدید به شبکه گاز طبیعی در این استان متصل شده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اتصال ۵۹ روستا به شبکه گاز دراستان اردبیل

به گزارش شرکت گاز اردبیل ،سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار کرد: گازرسانی به نقاط مختلف استان اردبیل یکی از برکات نظام و دولت است که با شتاب بسیار مطلوبی انجام می‌شود، به طوری که در چند سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ روستای جدید به شبکه گازرسانی متصل شده‌اند.

وی افزود: بر این اساس تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در استان اردبیل به یک‌هزار و ۴۴۸ روستا و تعداد مشترکین در این بخش نیز به ۱۴۳ هزار مورد رسیده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان، پارسال 18 هزار و ۸۹۲ مشترک جدید در بخش‌های خانگی و تجاری جذب این شرکت شده است و بیش از ۳۸۶ هزار مشترک هم در بخش شهری از گاز طبیعی برخوردار هستند.

اسماعیلی ارتقای روش‌های خدمت‌رسانی در کنار جذب مشترکین جدید را از اقدام‌های ارزنده در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع برشمرد و تصریح کرد: تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارایه می‌شود و شهروندان می‌توانند با ورود به وبسایت شرکت گاز استان اردبیل از طریق منو میز خدمت الکترونیکی با وارد کردن کد اشتراک به خدمات ارائه شده در بستر وب دسترسی داشته باشند.

وی در ادامه نیز از مشترکین شرکت گاز درخواست کرد تا نسبت به رعایت موارد ایمنی توجهی خاص داشته باشند تا در آینده از حوادث ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی در استان اردبیل پیشگیری شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تاسیس شرکت گاز استان اردبیل تاکنون ۵۲۹ هزار و ۷۳۹ مورد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار