کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد:

جشنواره فردا، زمینه‌ساز اشتغال آینده‌سازان این مرزو بوم است

ملارد(پانا)- کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد جشنواره فرهنگی هنری فردا را بستری برای ارتقاء مهارت‌های هنری و فرهنگی دانش‌آموزان و اشتغال آنان در آینده معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فردا، زمینه‌ساز اشتغال آینده‌سازان این مرزو بوم است

مرضیه حافظی، کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد پیرامون جشنواره فرهنگی هنری فردا بیان کرد: این جشنواره در ۸۰ رشته برگزار می‌شود که در سطوح منطقه، استان و کشور دانش‌آموزان باهم رقابت می‌کنند. پنج رشته اصلی این مسابقه، رسانه و فضای مجازی، هنر‌های نمایشی، هنر‌های آوایی، هنر‌های دستی و هنر‌های تجسمی و رشته‌های ادبی است.

وی ادامه داد: اهداف این مسابقه رشد و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان، افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان، زمینه‌ساز شادی و حس رقابت و دوستی بین دانش‌آموزان، آشنایی با هنر‌های سنتی و ایرانی و یادگیری یک حرفه یا مهارت است.

حافظی افزود: اکثر دانش‌آموزان در سنین نوجوانی پی به علاقه خود می‌برند و اگر این استعداد و علاقه در جهت درست هدایت شود، می‌تواند به یک فرصت شغلی تبدیل شود.

این مقام مسئول در مورد استقبال دانش‌‌آموزان این منطقه گفت: میزان استقبال دانش‌‌آموزان از این جشنواره بسیار زیاد بوده و ببشتر آثار ارسالی در رشته‌های نقاشی مدادرنگی، رنگ روغن، طراحی با ذغال، سیاه‌قلم، خوشنویسی، میناکاری، معرق، منبت‌کاری، فرش‌بافی و گلیم‌بافی، موسیقی، تک‌نوازی، ویدئوکست، پادکست و موضوعات دیگر هستند.

وی اضافه کرد: کل آثار دریافتی به این دبیرخانه، ۵۳۰ اثر است که ۳۶۰ اثر مربوط به هنرهای دستی_ تجسمی، ۱۳۰ اثر مربوط به هنرهای آوایی شامل تک نوازی و سرود، ۷۷ اثر پیرامون فضای مجازی و ۶۳ اثر در مورد داستان نویسی، شعر و نقد ادبی هستند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار