برگزاری بزرگداشت شهدای حرم رضوی در مدرسه شهید مطهری

تهران (پانا) - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد مراسم بزرگداشت دو شهید روحانی حرم رضوی فردا (یکشنبه) در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۹۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بزرگداشت شهدای حرم رضوی در مدرسه شهید مطهری

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: حادثه تلخ و اندوهبار و جنایت بزدلانه مزدوران جریان تکفیر در هتک حرمت حرم مطهر رضوی و ماه مبارک رمضان که منجر به شهادت دو روحانی خدوم و جهادی گردید؛ بار دیگر نشان داد که معاندان قسم خورده و دست نشاندۀ استکبار در راستای ایجاد رخنه در وحدت امت بزرگ رسول الله (ص) و نزاع قومی و مذهبی، از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

در این اطلاعیه آمده است: به مناسبت بزرگداشت شهدای رمضان حرم مطهر رضوی، روحانیون شهید جهادگر مردمی، حجج اسلام اصلانی و دارایی با حضور خانوادۀ معزز و مکرم آن شهیدان و عموم مردم شهیدپرور و قدرشناس تهران مراســم تـکـریـم و بـزرگــداشــتی فــردا، یـک شــنبــه 21 فــروردیـن مـاه از سـاعـت 16:00 در مـدرسه عالی شهید مطهری (واقع در میدان بهارستان، خیابان شهید مصطفی خمینی) برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت مجدد این جنایت تلخ و تأسف بار مزدوران سلفی ـ صهیونیستی، علیه روحانیت معزز به عنوان پرچمداران عرصۀ انقلاب و اسلام عزیز؛ از عموم مردم شریف و شهید پرور دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و معنوی خود در این مراسم بزرگداشت، ضمن طلب رحمت و غفران واسعۀ الهی از درگاه احدیت و تجلیل از یک عمر خدمات جهادی صادقانۀ آن شهیدان عزیز؛ نفرت و خشم انقلابی خود را از این جنایت فریاد کنند.

شانزدهم فروردین ماه، سه روحانی جهادگر در حرم مطهر امام رضا(ع) هدف حمله تروریستی با چاقو توسط یک ضارب قرار گرفتند که دو تن از این روحانیان به شهادت رسیدند.

این حادثه از سوی فردی که تابعیت خارجی داشت صورت گرفت و احتمال آن وجود دارد که این حادثه با نیت و افکار تکفیری و برای ایجاد انشقاق میان مسلمانان و مقابله سازی مذاهب، انجام گرفته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار