نخستین محموله واکسن آسترازنکا اهدایی بلغارستان به وزارت بهداشت تحویل داده شد

تهران (پانا) - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد نخستین محموله واکسن‌های اهدایی بلغارستان شامل دو میلیون و ۸۳۰ هزار دز واکسن آسترازنکا تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین محموله واکسن آسترازنکا اهدایی بلغارستان به وزارت بهداشت تحویل داده شد

به گزارش وزارت بهداشت، نخستین محموله واکسن‌های اهدایی بلغارستان با حضور سفیر بلغارستان و نماینده اداره کل بین الملل وزارت بهداشت، روز جمعه ۱۹ فروردین ماه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) و تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شد.

به گزارش ایرنا، جمع کل واکسن های وارده به کشور از ابتدای بهمن سال ۹۹ تا ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ به ۱۵۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۸۰۸ دز رسید، همچنین مجموع واکسن‌های وارده آسترازنکا به کشور بدون احتساب محموله مرجوعی، به ۱۸ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۱۱۰ دز می رسد.

براساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۵۷۷ نفر رسید.

همچنین بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۷۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۷۴۹ نفر رسید.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۵۸ هزار و ۴۵۲ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۴۸۵ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۱۵۵ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۷ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۹۲ دُز رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار