رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس:

رویکرد سازمان دانش‌آموزی، عدالت محوری در توزیع منابع و امکانات در سراسر استان فارس است

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس با تاکید بر اجرای عدالت آموزشی در سطح استان فارس، گفت نگاه در مسیر تربیت و برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی به تمام مناطق استان فارس یکسان است.

کد مطلب: ۱۲۶۹۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد سازمان دانش‌آموزی، عدالت محوری در توزیع منابع و امکانات در سراسر استان فارس است

مرتضی کریمی امروز در نشست مسوولان سازمان دانش‌آموزی مناطق 59 گانه آموزش و پرورش فارس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در راستای اجرای مساوات و عدالت آموزشی در تمام مناطق برای ما دانش‌آموز روستا و شهر جایگاه یکسانی دارند و اگر در منطقه‌ای محرومیت وجود دارد ما را ترغیب می‌کند که در آن منطقه سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشیم و با تمام توان پای این مسئله هستیم.
وی در ادامه از تشکیل باشگاه مهارتی ویژه دانش‌آموزان در این سازمان خبر داد و افزود: سازمان دانش‌آموزی در دوره جدید به دنبال تاسیس یک باشگاه مهارت استانی برای دانش‌آموزان به منظور استعدادیابی و تقویت استعدادها تا رسیدن به ایران قوی است.
وی گفت: سازمان دانش‌آموزی در دوره جدید به دنبال تاسیس یک باشگاه مهارت استانی است؛ باشگاه مهارتی که پیوند قسمت‌های مختلف درگیر در حوزه آموزش و پرورش را شامل شود و در این مسیر ویژه برنامه‌هایی برای استعدادیابی و جهش همه جانبه برای داشتن ایران قوی را فراهم کند.
رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس افزود: تحقق این مهم قطعا با ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های فارس میسر می‌شود و از تمام مسوولان سازمان دانش‌آموزی مناطق 59‌گانه آموزش و پرورش فارس دعوت کرد تا در مسیر برنامه‌ریزی و مدیریت برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در سطح استان فارس، نقش موثر و مدیریتی ایفا کنند.
کریمی با تاکید بر اینکه ما به ظرفیت‌های مدیریتی و خلاقانه همکاران در تمام مناطق 59‌گانه آموزش و پرورش باور داریم، گفت: من معتقدم که ایران تنها تهران نیست و فارس هم تنها شیراز نیست و ضمن تشکر از نواحی 4گانه شهر شیراز نگاه ما در مسیر تربیت و برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی به تمام مناطق استان فارس یکسان است.
وی گفت: آماده پذیرش پیشنهادات، انتقادات و برنامه‌هایی در مسیر تحول برنامه‌های سازمان و سند تحول بنیادین هستیم و از نظرات مختلف استقبال می‌کنیم.
در ادامه این جلسه برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در سال جاری با تاکید بر اجرای برنامه‌های معنوی در مدارس از سوی کارشناسان این سازمان تشریح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار