آموزش حضوری در قرچک با رعایت کامل نکات بهداشتی و حضور حداکثری دانش‌آموزان

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بازدید از مدارس شهرستان قرچک، گفت امکانات لازم برای تدریس همکاران و تحصیل دانش آموزان در مدارس مهیا است و دانش‌آموزان هم حضور حداکثری در مدارس دارند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش حضوری در قرچک با رعایت کامل نکات بهداشتی  و حضور حداکثری دانش‌آموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری در حاشیه بازدید از مدارس شهرستان قرچک گفت: با توجه به تمهید مقدمات و هماهنگی‌های انجام شده، بیش از 80 درصد دانش‌آموزان در مدارس شهرستان قرچک حضور داشتند و جهت رفاه حال همکاران سرویس رفت و آمد در نوبت اول و دوم برقرار و تمامی همکاران نیز در مدرسه حاضر بودند.

وی افزود: امکانات لازم برای تدریس همکاران و تحصیل دانش‌آموزان در مدارس مهیا و خوشبختانه تمامی همکاران نسبت به جبران عقب ماندگی‌های درسی مشغول فعالیت هستند.

بختیاری خاطرنشان کرد: انجام فعالیت‌های آموزشی به صورت مجازی در شبکه شاد، به طور کامل تعطیل نخواهد بود و از این بستر در راستای برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و انجام تکالیف مکمل استفاده خواهد شد و آموزش تنها از طریق فضای مجازی، در هیچ مدرسه ای در استان انجام نخواهد شد، بلکه بازگشت به آموزش حضوری می‌بایست به صورت کامل در تمامی مدارس شهرستان‌های استان تهران صورت پذیرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: از همراهی همکاران اداری، آموزشی، تربیتی و اولیاء گرانقدر و دانش‌آموزان عزیز در کمک به بازگشایی حضوری مدارس و تقویت فرآیند تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار