در سال ۱۴۰۰ انجام شد؛

توزیع بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال تجهیزات کلاسی و اداری در مدارس سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان عنوان کرد با هدف فراهم‌کردن نیازهای آموزشی مدارس استان در سال ۱۴۰۰ بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال تجهیزات کلاسی و اداری تامین و در بین ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال تجهیزات کلاسی و اداری در مدارس سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، میثم لکزایی اظهار کرد: این مبلغ اعتبار برای تامین و تجهیز بالغ بر ۱۴۰۰ کلاس درس و با هدف بهره‌مندی بیش از ۴۲ هزار دانش‌آموز استان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اقلام توزیعی شامل ۵۴۹ دستگاه پرینتر، ۲۸۵۱ دستگاه تخته وایت برد، ۳۵۸ دستگاه فتوکپی، ۲۴۴۵۴ دستگاه میز و صندلی، ۱۷۹۵۰ صندلی دسته‌دار امتحانی، ۹۰۳ صندلی گردان، ۲۵۷۶ میز و صندلی معلم، ۶۸۶ فایل فلزی، ۴۹۹ کمد بایگانی، ۱۵۲۸ دستگاه رایانه، ۵ دستگاه تکثیر، ۱۸۰۷ عدد مبل اداری، ۶۹۵ دستگاه میز خدمت و ۳۱۱ دستگاه ویدئو پرژکتور بوده است.

وی افزود: موضوع تامین اعتبار و تجهیز مدارس و کلاس‌های درس هر ساله از برنامه‌های جاری این اداره کل بوده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به رشد آمار جمعیتی دانش‌آموزان این موضوع در سال جاری و سال های آتی رشد قابل توجهی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار