اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع اولویت نخست مجموعه آموزش و پرورش است

ارومیه(پانا)- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع اولویت نخست مجموعه آموزش و پرورش استان است چرا که این نهاد و کارکنان آن الگوی نوجوانان و جوانان و افراد جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۸۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع اولویت نخست مجموعه آموزش و پرورش  است

حسن رحمانی در آیین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر افزود: امروز برنامه محوری تخصصی برای هر شهرستان به عنوان یک راهبرد در اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه وضعیت نامطلوب فضای آموزشی در شهرستان پیرانشهر، لزوم توجه به این مقوله را دوچندان کرده است ادامه داد: امنیت شغلی و شایسته سالاری در آموزش و پرورش یک اصل اساسی است.

رحمانی بیان کرد: بر اساس آخرین سرشماری، ۸۵.۳ درصد افراد ۱۰ تا ۴۹ سال در این شهرستان باسواد هستند که نسبت به میانگین استان پایین تر است.

وی بیان کرد: امسال، صددرصد حجم ابلاغی جذب سوادآموز در شهرستان پیرانشهر تحقق یافته است و پالایش مدرسه محور افراد بیسواد در دستور کار قرار دارد.

رحمانی افزود: تراکم بالای دانش آموز در کلاس یکی دیگر از چالش‌های آموزش و پرورش در شهرستان پیرانشهر است که باید برای حل این معضل تلاش مضاعف شود.

وی افزود: با آغاز آموزش حضوری و بمنظور مواجه معقول با دروان پسا کرونا در سطح کلاسهای درس نیازمند تلاش بیش از پیش در حوزه مشاوره و میز نماد هستیم.

با حضور معاون سوادآموزی و رییس سازمان دانش آموزی استان، از «ایرج زارع» سرپرست پیشین آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر تقدیر و «موسی رسولی» به عنوان سرپرست جدید این مدیریت معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار