معاون وزیر آموزش و پرورش:

یکی از رسالت‌های مدارس غیردولتی، پرورش انسان‌هایی با ارزش‌های والا است

خوشبختانه خانواده‌ها استقبال خوبی از بازگشایی مدارس داشته‌اند

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت یکی از رسالت‌های مدارس غیردولتی، پرورش انسان‌هایی با ارزش‌های والا و جهان شمول اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی است.

کد مطلب: ۱۲۶۸۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از رسالت‌های مدارس غیردولتی، پرورش انسان‌هایی با ارزش‌های والا است

احمد محمودزاده با حضور در منطقه 1 و منطقه 3 آموزش و پرورش، مجددا از تعدادی از مدارس شهر تهران بازدید و از نزدیک در جریان آغاز آموزش های حضوری قرار گرفت.

وی در دیدار با مؤسسان مدارس غیردولتی مذکور از رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد و از اقدامات معلمان و مدیران و مؤسسان این مدارس، که در راستای ایجاد تحرک، نشاط، شادی و پویایی دانش آموزان، تلاش وافری می نمایند، قدردانی نموده و فضای زیبا و مناسب آموزشی و پرورشی این مدارس را، قابل رقابت با نمونه های برجسته مدارس خارجی دانست.

معاون وزیر و رئیس سازمان اجرای هدف های عملیاتی و راهکار های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را از جمله مزایای مدارس مذکور دانست و گفت: همگان باید دست در دست هم دهیم که در مدارس، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی و حیات طیبه، شکل پذیرد.

وی افزود: یکی از رسالت‌های مدارس غیردولتی، پرورش انسان‌هایی با ارزش‌های والا و جهان شمول اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی است.

معاون وزیر گفت: آمادگی داریم که مدارس غیردولتی در هر جایی، نیاز به مشورت و کمک و حمایت داشته باشند، خدمتگزاری کنیم و با تزریق آینده سازانی در تراز انقلاب اسلامی به تکلیف و رسالت خود در گام دوم انقلاب عمل کنیم.

محمودزاده اظهار کرد: خوشبختانه خانواده‌ها استقبال خوبی از بازگشایی مدارس داشته‌اند و ما امروز شاهد شور و نشاط کم نظیری در بین دانش آموزان در مدارس غیردولتی هستیم.انشالله از تجربیات این مدارس برای دیگر مدارس مان استفاده کنیم و علاقمندیم فضای بسیار خوبی که مدارس غیردولتی وجود دارد در سایر مدارس کشور تکثیر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار