همکاری ورزش ایران با قطر برای جام‌جهانی ٢٠٢٢

تهران (پانا) - معاون وزارت ورزش اعلام کرد همکاری ایران و قطر در حوزه ورزش نیز صورت می‌گیرد و مهم‌ترین برنامه در این حوزه، بحث اعزام تماشاگران به قطر و ساماندهی آنان است.

کد مطلب: ۱۲۶۸۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
همکاری ورزش ایران با قطر برای جام‌جهانی ٢٠٢٢

به گزارش ایرنا، سینا کلهر در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهوری در دیدار با امیر قطر گفت: تنها بخش کوچکی از این موضوع ورزشی بوده و بخش‌های زیادی از آن اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است. در واقع بخش بسیار کوچکی از این همکاری ورزشی است. مهم‌ترین حوزه‌ای که در مبحث ورزشی در حال حاضر روی آن متمرکز هستیم، بحث اعزام تماشاگران به قطر از جمله خرید بلیت مسابقات و ساماندهی آنهاست.

وی افزود: از طرفی با توجه به هزینه‌های بالای اقامت در کشور قطر، به دنبال آن هستیم که با توجه به نزدیکی جزیره کیش به میزبان جام جهانی، شرایط اسکان برخی تماشاگران را در این جزیره فراهم کنیم تا تماشاگرانی که هزینه اقامت در قطر برایشان بالا است، امکان تماشای بازی‌های جام جهانی را داشته باشند.

معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش ادامه داد: سایر حوزه‌های مرتبط با ورزش از جمله ساماندهی تماشاگران روی سکوها، تامین لباس‌های متحدالشکل و پرچم‌ها و سازماندهی لیدرها از جمله برنامه‌هایی است که به طور مشترک با فدراسیون فوتبال در حال انجام آن هستیم. همچنین برنامه‌های دیگری در حوزه‌های دریانوردی، مرزهای هوایی و... اقتصادی وجود دارد که مسئولیت آن را دستگاه‌های دیگر بر عهده دارند. تا جایی که من اطلاع دارم، برنامه‌ای بسیار مفصل در محورهای مختلف تدارک دیده شده و گفت‌وگوهایی هم صورت گرفته که فکر می‌کنم جزییات آن را باید از دفتر معاونت اول ریاست جمهوری بپرسید.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری ایران در دیدار اخیر خود با امیر قطر، اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر بازی‌های جام جهانی در جزیره کیش و سایر جزایر نزدیک به قطر هرگونه همکاری و کمک مورد نیاز را ارائه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار