سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

حضور دانش‌آموزان در موعد مقرر در کلاس درس الزامی است

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست با مدیران مدارس با موضوع بازگشت دانش‌آموزان به آموزش حضوری که از طریق ویدئو کنفرانس و پخش زنده شبکه دانش‌آموزی شاد برگزار شد، بر حضور دانش‌آموزان در موعد مقرر در کلاس درس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در موعد مقرر در کلاس درس الزامی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی در این نشست، گفت: در دو روز گذشته اتفاق خجسته‌ای در مدارس رخ داد و آن هم بازگشایی حضوری مدارس با حضور همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان بود.

وی بیان کرد: تمامی آموزش‌ها به صورت حضوری انجام خواهد گرفت و از بستر شبکه شاد برای فرآیندهای جانبی آموزشی و فعالیت‌های فوق برنامه استفاده خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: بدون دریافت مجوز کتبی از ادارات مناطق و اداره کل موضوع گروه‌بندی، شیفت‌بندی و یا چند نوبته کردن حضور دانش‌آموزان کاملاٌ غیر مجاز بوده و همه دانش‌آموزان باید در موعد مقرر در کلاس درس حاضر شوند.

این مقام مسئول با اشاره به استفاده مداوم و مستمر از ماسک، رعایت بهداشت و استفاده از تهویه مناسب برای کلیه دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: در شیوه نامه جدید موضوع فاصله‌‌گذاری اجتماعی مطرح نیست و هیچ مدرسه‌ای نباید به بهانه تراکم جمعیت کلاس درس را تعطیل کند و موارد اضطرار که در بخشنامه ارسالی به مدارس قید شده، مواردی غیر از موضوع تراکم جمعیتی است.

بهرامی تصریح کرد: در این مدت زمان تا پایان سال تحصیلی بحث لباس فرم دانش‌آموزان مطرح نیست و حتی‌الامکان پیگیری‌های لازم در خصوص تأمین سرویس ایاب و ذهاب همکاران و دانش‌آموزان انجام خواهیم داد.

وی در ادامه با اشاره به انجام تمامی آموزش‌ها در فضای مدرسه، اظهارکرد: اگر دانش‌آموزی دارای بیماری خاصی باشد باید توسط سامانه سلامت، مربیان بهداشت و مراکز بهداشتی اطلاع رسانی شوند و تنها در موارد اضطرار با گواهی معتبر پزشکی از شبکه بهداشت منطقه، عدم حضور آن دانش‌آموز در کلاس درس بلامانع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار