برگزاری جلسه تدوین پیش‌نویس اصلاحیه قانون شوراهای آموزش و پرورش کشور به میزبانی شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - چهارمین جلسه تدوین پیش‌نویس اصلاحیه قانون شوراهای آموزش و پرورش کشور با حضور مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزرات آموزش و پرورش و سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه تدوین پیش‌نویس اصلاحیه قانون شوراهای آموزش و پرورش کشور به میزبانی شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مصوب شدن قانون مترقی شورای آموزش و پرورش را بسیار خوشایند دانست و تصریح کرد:آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران میزبان جلسه تدوین پیش نویس اصلاحیه قانون شوراهای آموزش و پرورش کشور است نوعی ظرفیت برای مناطق استان خواهد بود و آثار مثبتی را برای مناطق به همراه خواهد داشت.

وی افزود: سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی نباید متمرکز به امر مدارس غیر دولتی و تعیین شهریه شود و در عمل نیز باید رسالت مشارکت‌های مردمی خود را محور کار قرار دهد.

این مقام مسئول بیان کرد: ظرفیت شورای آموزش و پرورش این است که از شرکای خود در پیگیری امور و مسئولیت‌های محوله در پیشبرد اهداف در مناطق بهره‌گیری کند.

بهرامی اظهار کرد: در خصوص ارتقای کیفیت شوراها طرح رصد اجرای وظایف مستند به قانون شوراهای آموزش و پرورش به صورت مستمر در سطح استان صورت خواهد گرفت که همسو با این موضوع بازدیدهای میدانی از دبیرخانه شورای آموزش و پرورش مناطق در دستور کار است.

شایان ذکر است این جلسه با حضور رسول پاپایی مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش در سالن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار