مدیرآموزش و پرورش دماوند خبر داد:

حضور ۸۵ درصد دانش‌آموزان دماوند در مدارس

دماوند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دماوند به حضور ۸۵ درصدی دانش‌آموزان در مدارس منطقه اشاره کرد و گفت عدم حضور باقی دانش‌آموزان به دلیل مسافرت، مهاجرت یا داشتن گواهی پزشکی بود.

کد مطلب: ۱۲۶۸۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۸۵ درصد دانش‌آموزان دماوند در مدارس

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، زهرا طاولی اظهار کرد: با توجه به تدابیر صورت گرفته از گذشته و بازگشایی تدریجی مدارس و حضور دانش‌آموزان در مدرسه همزمان با سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، امروز شاهد حضور مطلوب دانش‌آموزان و کادر آموزشی در مدارس سطح منطقه بودیم.

وی با بیان اینکه شهرستان دماوند دارای ۲۰ هزار و ۱۹۶ دانش آموز و ۱۲۰ مدرسه دولتی و غیردولتی، ایثاگران و استثنایی است، افزود: یکی از موضوعات مهم در بازگشایی مدارس و حضور مطلوب دانش آموزان، برگزاری وبینارهای آموزشی با موضوع توجه به اهمیت و انجام واکسیناسیون در بین دانش آموزان بود که این مهم موجب شد تا دانش آموزان با شرایط و اطمینان خاطر بهتری در کلاس های درس شرکت کنند.

مدیر آموزش و پرورش دماوند خاطرنشان کرد: برخی اولیا از حضور فرزند خود در مدرسه نگران بودند که با راهنمایی و مشاوره همکاران ما این موضوع مرتفع شد؛ البته با توجه به جلسات، نظرسنجی‌ها و صحبت‌های صورت گرفته، بازگشایی مدارس و حضور فیزیکی دانش آموزان در مدرسه مورد استقبال خانواده ها بود.

وی گفت: با توجه به روزهای پایانی سال تحصیلی، بازگشایی مدارس در زمان باقی مانده می تواند بسیاری از آسیب‌ها، نقصان، ضعف‌ها و تهدیدها را در قالب آموزش‌های ترکیبی جبران کرد.

طاولی همچنین از حضور ۹۵درصد همکاران در سطح مدارس اشاره کرد و افزود: همکاران ما در سطح مدارس قریب به دو سال است که منتظر بازگشایی مدارس بودند که قطعا با مراقبت‌های فردی و اجتماعی در حوزه بهداشت از طریق رسانه‌ها و کلیپ های آموزشی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می توان بسیاری از نگرانی‌ها را مرتفع ساخت.

این مقام مسئول بیان کرد: آنچه مهم است وحدت رویه، مشارکت جمعی و همراهی و همدلی در الگوهای مدیریت خانواده و اجتماعی است تا شاهد آسیب‌های خطرناک‌تری نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار